stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 420648
  • 20 بهمن 1400 - 17:26
0
با حضور دکتر علی رسولیان معاون وزیر سمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران صورت گرفت؛

افتتاح احداث یازده واحد کارگاهی شرکت صنعتی ایبک آباد

افتتاح احداث یازده واحد کارگاهی شرکت صنعتی ایبک آباد
مرکزی_ قلمنا_ افتتاح احداث یازده واحد کارگاهی شرکت صنعتی ایبک آباد به کارفرمایی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با حضور دکتر علی رسولیان معاون وزیر سمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران صورت گرفت.
قلم | qalamna.ir :

دکتر علی رسولیان معاون وزیر سمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این مراسم گفت: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از تولید نامگذاری شده است یکی از وظایف مهم ما در این مسیر تامین زیرساخت های مناسب برای اسقرار شهرکها و نواحی صنعتی کشور است و در حال حاضر بیش از دو هزار و ۲۳ پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور با اعتبار حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال در حال اجرا داریم.

وی افزود: در استان مرکزی که استان صنعتی است ۶ هزار میلیارد ریال پروژه در حال اجرا داریم که در دهه فجر برخی از آنها به بهره برداری رسیده است.

رسولی اظهار کرد: در سطح کشور هم ۳۹۰ پروژه با اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ما کمک به واحدهای دانش بنیان و کسب و کارهای کوچک است و برنامه ریزی امسال برای هزار کارگاه در سطح کشور انجام شده و از ابتدای امسال تاکنون ۸۱۸ واحد کارگاهی به بهره برداری رسیده است.

رسولی اظهار کرد: تا پایان سال ۴۷ کارگاه در سطح استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید و احیای واحدهای راکد رویکرد دیگری است که در برنامه هایمان قرار دارد و ۱۷۱۵ واحد تا الان در کشور به چرخه تولید برگشته اند.

امیر نجف پور مدیر پروژه شرکت دژاب سازه کیا پیمانکار سازنده ۷ سوله کارگاهی این پروژه گفت: به مدت یکسال این پروژه به افتتاح رسیده است و این ۱۱ واحد با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.