stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 421074
  • 22 بهمن 1400 - 16:46
1
استاندار مرکزی:

رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت مردم پیرامون انگیزه الهی است

رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت مردم پیرامون انگیزه الهی است
مرکزی_ قلمنا_ استاندار استان مرکزی گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت مردم پیرامون انگیزه الهی است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فرزاد مخلص الائمه امروز در آیین راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اراک افزود: برای بسیاری از ملت‌ها و حکومت‌ها رسیدن به شرایط موجود، یک آرمان است اما انقلاب اسلامی با وجود برخی مشکلات، در حوزه سیاست داخلی که تبلور آن در مردم سالاری دینی است و نیز در حوزه سیاست خارجی که تبلور آن در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و در عرصه‌های فرهنگی، علمی که سرشار از موفقیت های بسیار است، همچنان مقتدر ایستاده است.

وی اظهار کرد: در حالی به میانه دهه پنجم نزدیک می شویم و در شرایطی گام دوم انقلاب را برمی‌داریم که بسیاری از انقلاب‌های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند.

وی با اشاره به شیوع کرونا در سال‌های اخیر افزود: این بیماری منحوس که جهان را فلج کرده، نتوانسته در بهار انقلاب و راهپیمایی تاثیر منفی داشته است و این حضور را ارج می‌نهیم.

مخلص الائمه بیان کرد: اکنون در میانه دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی ایران، شاهد حضور پر شور مردم در کنار این نهضت، انقلاب و نظام مقتدر هستیم.

وی بیان کرد: هنوز با جامعه آرمانی فاصله داریم، اما این توفیقات در میان این میزان فشار و دشمنی‌ها که برای خرد کردن استخوان چند ملت کافی است، مثال زدنی است و نظام جمهوری اسلامی استوارتر به حیات خود ادامه می‌دهد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.