stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 421078
  • 22 بهمن 1400 - 16:37
1
امام جمعه اراک:

ملت ایران قدرشناس نعمت انقلاب اسلامی است

ملت ایران قدرشناس نعمت انقلاب اسلامی است
مرکزی_ قلمنا_ امام جمعه اراک گفت: ملت ایران قدرشناس نعمت انقلاب اسلامی است و این ملت امروز با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا با یک نشاط و هیجان وصف‌ناپذیر در راهپیمایی خودرویی شرکت کرد و برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: ملت ایران استقلال خود را که با مجاهدت‌های امام راحل، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدا به دست‌ آورده با هیچ چیز عوض نمی‌کند و از منافع خود کوتاه نمی‌آید.

وی ابراز کرد: آمریکایی‌ها و بدخواهان انقلاب اسلامی گمان می‌کنند با تبلیغات منفی و مصاحبه با تعداد اندکی افراد بی‌هویت می‌توانند ملت ایران را نسبت به انقلاب بی‌انگیزه و ناامیدکنند، در صورتی که این ملت مانند کوهی استوار پای ارزش‌های خود ایستاده چرا که درس مقاومت و فداکاری را از مکتب عاشورا است.

آیت اله دری نجف آبادی ادامه داد: ملت ایران درس مقاومت و استقامت را از نهضت عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) آموخته و مانند کوهی استوار پای ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود ایستاده است.

وی بیان کرد: درود بر مردم بیدار، آگاه، بصیر، فداکار، زمان‌شناس و ولایتمدار ایران اسلامی که دل در گروه عشق به امام حسین(ع) و مهدی آل محمد(ص) دارد و با حضور حماسی خود در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکبار دیگر ندای حمایت خود از انقلاب و ولایت فقیه سر داد و دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: ملت ایران امروز مانند همیشه برای خدا و حفظ ارزش‌های انقلاب قیام کرد و برای خدا سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کند تا گزندی به انقلاب نرسد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.