stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 421094
  • 22 بهمن 1400 - 18:01
1
معاون فرهنگی هیات رزمندگان غرب و شمال غرب کشور:

برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن در منطقه مرزداران

برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن در منطقه مرزداران
مرکزی_ قلمنا_ معاون فرهنگی هیات رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: مراسم ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن در منطقه مرزداران و مسجد ابوالفضل همراه با بزرگداشت ۴ شهید انقلاب و دهه فجر شهیدان بهرامیان، سالاری،قمیشی و صدر دانش ور و با تجلیل از یک خانواده شهید، یک خانواده جانباز و یک خانواده رزمنده برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم سردار داود غیاثی راد پیرامون حق و باطل و سیر مراحل تاریخی مبارزات حق و باطل از زمان خلقت بشر تا ۲۲ بهمن ۵۷ و از آن زمان تا دفاع مقدس و از دفاع مقدس تا کنون و تا قیام حضرت مهدی(عج) به ارائه سخنانی پرداخت و سپس به سالروز عملیات والفجر ۸ و پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام در دهه فجر سال ۱۳۶۴ اشاره کرد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین و ارائه نظرات دانشمندان غربی در مورد امام و انقلاب اسلامی با ذکر منبع به ذکر خلاصه ۴ کتاب خارجی در مورد انقلاب و جنگ ایران پرداخت و بیان کرد: در یکی از این کتاب ها آمده است که زیرکی ژنرال های ایرانی باعث شده تا دنیا از کیاست و منش فرماندهی و توان نظامی ایران متعجب شدند.

وی با اشاره به فرهنگ و لزوم جهاد تبیین به نظریه یکی از دانشمندان غربی که کرسی فلسفه غرب را در دانشگاه انگلیس اداره می کند، پرداخت و نظر وی را در مورد جوانان شیعه که می توانند با علم و تکنولوژی بر جهان چیره شوند را شرح داد.

در پایان هدیه ای به همراه لوح تقدیر به خانواده شهید ربانی و رزمنده جانباز جعفریان و جانباز امیری از سوی قرارگاه مرکزی حضرت خانم الانبیا سردار سرلشکر ایزدی اهدا شد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.