stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 422369
  • 27 بهمن 1400 - 19:28
3
فرماندار همدان:

برنج وارداتی دولتی در ۵۰ فروشگاه سطح شهر توزیع خواهد شد

برنج وارداتی دولتی در ۵۰ فروشگاه سطح شهر توزیع خواهد شد
همدان- قلمنا- محمد علی محمدی در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان گفت : برنج وارداتی تایلندی از طریق 50 فروشگاه تعیین شده در سطح شهر همدان با نرخ دولتی هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدعلی محمدی با اشاره بازرسی سازمان صمت استان در خصوص بازرسی بعمل آمده از ۱۲ انبار برنج،۱۵ انبار سیب زمینی و ۴ انبار روغن و مشاهده مغایرتهایی در موجودی برخی از انبارها با میزان ثبت شده در سامانه تاکید کرد : تاخیر در تشکیل ، ارسال و رسیدگی به پرونده متخلفان کار نظارت را بی اثر می کند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاههای اجرایی و نظارتی مذکور باید با هماهنگی بیشتر و پهنه بندی واحدهای صنفی بنحوی عمل کنند، گفت: نباید شاهد موازی کاری در امر بازرسی یا مراجعه مکرر به برخی از واحدهای صنفی و عدم مراجعه به تعدادی دیگر از واحدهای صنفی باشیم

فرماندار همدان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در بازار اسفند ماه و شب عید نیز افزود: افزایش قیمت شکر و روغن می طلبد بر نحوه قیمت گذاری و تشدید نظارت بر قنادی ها توجه بیشتری صورت پذیرد.

محمدی تجدید نظر و برنامه ریزی مطلوبتر در خصوص نظارت بر نحوه فعالیت و قیمت در آرایشگاه های زنانه را ضروری برشمرد و گفت: هم اکنون نظارت بر فعالیت آرایشگاههای زنانه ضعیف است و با توجه به فعالیت تعداد قابل توجه این واحدها درشهر همدان لازم است با هماهنگی و هم افزایی بیشتر بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار گیرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار همدان یادآور شد: برابر اعلام اداره کل غله خرید آرد از واحدهای تولیدی و کارخانجات آرد خارج استان و فروش آرد به خارج استان ممنوع است که در این راستا نیروی انتظامی دقت نظر لازم را بویژه در خودروهای حامل آرد اعمال نماید.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.