stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 423007
  • 30 بهمن 1400 - 18:08
2
معاون توسعه بازرگانی جهادکشاورزی همدان اعلام کرد؛

اختصاص حدود ۱۸۰۰ تن روغن خوراکی به استان همدان

اختصاص حدود ۱۸۰۰ تن روغن خوراکی به استان همدان
همدان- قلمنا- معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: هم اکنون، یک هزار و ۷۹۵ تن سهمیه روغن خانوار داریم که به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اعلام شده است.
قلم | qalamna.ir :
قلم، حسین فضلی شنبه در تشریح اقدامات انجام شده در مورد تأمین و توزیع اقلام و کالاهای مربوط به پایان سال مورد نیاز بازار در استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر، بالغ بر ۹۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۵۰ تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام ذخیره داریم.

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و انبارهای پشتیبانی امور دام کشور ذخیره خوبی دارند، تصریح کرد: هر زمان که نیاز باشد می‌توانیم درخواست داده و گوشت مورد نیاز را وارد شبکه توزیع کنیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در تشریح وضعیت دیگر کالاهای اساسی در استان نیز گفت: در حال حاضر سهمیه و تخصیص برنج به استان برابر یک هزار و ۶۰۰ تن است که از این میزان یک هزار تن تایلندی و ۶۰۰ تن برنج هندی است.

این مسئول از توزیع یک هزار و ۳۰۰ تنی برنج در استان خبر داد و گفت: هم اکنون، یک هزار و ۷۹۵ تن سهمیه روغن خانوار داریم که به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اعلام شده و باید مباشرین خود را معرفی کنند. وی با تاکید بر اینکه به محض معرفی مباشرین این میزان روغن خانوار آماده توزیع خواهد بود، از توزیع ۲۲۰ تن روغن خوراکی صنف و صنعت در استان همدان خبر داد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه صحبت‌های خود با تصریح بر اینکه از این میزان روغن ۱۰۵ تن سهمیه روغن صنف بوده که به قنادان سطح استان برای پخت شیرینی پایان سال اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: ۱۲۵ تن نیز روغن به کارخانه‌های مشمول این امر به انجمن‌های ملی معرفی شده‌اند.

فضلی با تصریح بر اینکه بالغ بر ۶۰۰ تن شکر سهمیه در استان وجود داشت که ۳۰۰ تن آن مربوط به بخش خانوار بود و حواله آن صادر شده است، گفت: این شکر در حال بسته بندی و آماده توزیع است و برای صنف و صنعت نیز ۳۰۰ تن در نظر گرفته شده که ۷۰ تن آن توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تا تاریخ ۲۵ اسفندماه فرصت توزیع مابقی این میزان شکر صنف و صنعت است، عنوان کرد: بالغ بر ۴۸ تن نیز سهمیه گوشت منجمد استان بوده که تاکنون ۴۱ تن آن توزیع شده است.

  • منبع : خبرگزاری مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.