stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 423026
  • 30 بهمن 1400 - 20:55
0

پیروزی فرش‌آرا در شهرآورد فوتسال مشهد

پیروزی فرش‌آرا در شهرآورد فوتسال مشهد
خراسان رضوی- تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، مقابل دیگر نماینده فوتسال خراسان، چیپس کامل مشهد به پیروزی دست یافت.
قلم | qalamna.ir :

تیم فوتسال فرش آرا در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتسال، با نتیجه ۲ بر یک مقابل چیپس کامل دیگر نماینده فوتسال استان و مشهد در لیگ برتر به پیروزی دست یافت.

گل‌های این دیدار را سعید سروری و میلاد قنبرزاده برای فرش آرا و سینا هادیان برای چیپس کامل به ثمر رساندند. ضمن اینکه محمد پیکان از چیپس کامل و علی نیکنام از فرش‌آرا مشهد با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند تا برای دقایقی زمین بازی تنها ۸ بازیکن را در درون خود ببیند.

بهادری: عقب کشیدیم تا ۳ امتیاز را بگیریم

در پایان این دیدار قدرت بهادری سرمربی تیم فرش‌آرا با بیان اینکه دو تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتند گفت: در چند هفته گذشته دو تیم نتایج خوبی نگرفتند اما در نهایت ۳ امتیاز این بازی نصیب ما شد. بازی سختی بود.

سرمربی تیم فرش‌آرا ادامه داد: چند هفته بود که تمام بازیکنان‌مان به دلیل محرومیت و مصدومیت کنار هم تمرین نکردند اما این هفته به جز علی رحیمی همه کنار هم تمرین کردند و می‌خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به دو نیمه متفاوت این دیدار گفت: وقتی ۲ بر صفر جلو باشی عادی است که با نزدیک شدن به پایان بازی عقب بکشی. این بازی دو هم‌استانی و در برابر مسئولان بود. ما عقب کشیدیم تا بتوانیم از دو گل خود دفاع کنیم. مهم ۳ امتیاز این بازی بود.

بهادری درباره داوری نیز گفت: قضاوت داوری کاملا درست بود و در هر دوصحنه اخراج بازیکنان به درستی انجام گرفت.

جنگی: تاوان کم‌تجربگی بازیکنان را می‌دهیم

محسن جنگی سرمربی چیپس کامل نیز ضمن تبریک به فرش‌آرا بابت کسب پیروزی گفت: اول بازی چند موقعیت خوب را ازدست دادیم، روی یک اشتباه گل خوردیم و به لطف داور پنج خطایی شدیم و از روی نقطه پنالتی گل دوم را خوردیم و در نهایت نیمه اول را واگذار کردیم.

 وی افزود: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و با یک خطای بچه‌گانه که داور می‌توانست از آن چشم‌پوشی کند، بازیکن ما اخراج شد و فشار بیشتری روی ما آمد و نهایتا بازی را واگذار کردیم.

جنگی در ادامه گفت: زمانی گل اول خود را زدیم که دیر شده بود. بازیکنان ما سال اولی است که در لیگ برتر توپ می‌زنند و ما باید تاوان این قضیه را بدهیم. در اکثر بازی‌ها لو دادن توپ منجر به دریافت گل برای ما شده است. سال‌های بعد همین بازیکنانی که برای چیپس کامل اشتباه کرده‌اند، بهترین بازیکنان ایران خواهند شد. اما چیپس تاوان اشتباهات آنها را می‌دهد.

وی در خصوص داوری نیز گفت: من از ابتدا درمورد داوی صحبت نمی‌کردم اما امروز انگار ما میزبان نبودیم. داوران سوت‌هایی زدند که به ضرر ما بود و بازی از دست ما و داوران در رفت اما بهرحال برایشان آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است این دیدار با حضور سرپرست فرمانداری مشهد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تعدادی از نمایندگان شورای اسلامی شهر مشهد و رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور برگزار شد و در بین دو نیمه، از چند تن از پیشکسوتان فوتبال، فوتسال و داوری استان خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.