stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 424961
  • 09 اسفند 1400 - 9:35
0
در فرمانداری اراک برگزار شد؛

برگزاری نشست احسان و نیکوکاری شهرستان اراک

برگزاری نشست احسان و نیکوکاری شهرستان اراک
مرکزی_ قلمنا_ نشست احسان و نیکوکاری شهرستان اراک به ریاست نصیری معاون امور عمرانی وسرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار روسای کمیته امداد امام و خیرین درمحل سالن شهدای محراب فرمانداری اراک برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

نصیری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک گفت: انتظار این است که برای هفته نیکوکاری اعضای شورای اداری خودشان امدادگر بشوند.

وی افزود: باید همان روحیه اوایل انقلابی در شهرستان ها افزایش یابد و در کنار ولی نعمتان باشیم و خدمت رسانی کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک ابراز کرد: گوشه ای از کار را بگیریم و به هر نحوی که می توانیم در کنار کمیته امداد کمک کنیم و در هر اداره ای یک نفر رابط این موضوع انتخاب شود.

وی اظهار کرد: بعضی از افراد در جامعه حداقل ها را هم ندارند و باید با آنها همراهی کنیم؛ قسمت های مختلف دولت تلاش می کنند تا رفاه نسبی را برای مردم فراهم کنند منتها برخی موانع مانع می شود.

نصیری ادامه داد: از شرکتها و صنایع شهرستان انتظار بالایی می رود که مسئولیت اجتماعی خودشان را در این هفته با هر بضاعتی انجام دهند.

وی گفت: خیران همیشه در این موضوع ها کمک می کنند اما همه باید یکصدا کمک و همراهی کنند و در مدارس و مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج نیز مانند همیشه کمک می کنند.

نصیری یادآور شد: برخی از دوستان سرپرست ایتام می توانند بشوند و برخی از فیش حقوقی خود کمک می کنند و حتی در همایش دهیاران نیز در این خصوص صحبت می کنیم چرا که ظرفیت خوبی دارد تا بتوانیم در این موضوع کمک کنیم.

در پایان از سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه رونمایی شد

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.