stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 425277
  • 10 اسفند 1400 - 17:59
0
رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان:

هفته بدون فوتی در کمیجان

هفته بدون فوتی در کمیجان
مرکزی_ قلمنا_ رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان با اشاره به سپری کردن هفته بدون فوتی در این شهرستان، از نشانه های مثبت روند کاهشی کرونا در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر نبی الله بابایی گفت: خوشبختانه در هفته اول اسفندماه فوت ناشی از کرونا ثبت نشده و به طور کلی روند مراجعه بیماران سرپایی نیز کاهشی بوده است.

وی افزود: همچنین در سنین پایین و اطفال نیز بستری نداشته و تنها ۳ نفر بزرگسال (قطعی مثبت) در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: آمار واکسیناسیون شهرستان کمیجان نیز قابل قبول است بطوریکه جامعه هدف در نوبت اول بیش از ۸۷ درصد و بیش از ۷۸ درصد در نوبت دوم و نیز بیش از ۳۲ درصد نوبت سوم واکسن های خود را دریافت کرده اند.

دکتر بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و تاکید واکسیناسیون کودکان به خصوص در موج ششم، بیش از ۱۰ درصد سنین ۵ تا ۱۲ سال کمیجانی نیز با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، موفق به دریافت واکسن های خود شده اند که از والدین انتظار داریم به دلیل نقش و اهمیت واکسن در سنین پایین، هر چه زودتر نسبت به تزریق واکسن تصمیم گیری و اقدام نمایند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان ضمن ادامه دار بودن واکسیناسیون به طور جدی گفت: در این زمینه حتی با همراهی اکیپ های محله به محله و یا مراجعه به درب منازل، از کسانیکه در تکمیل واکسیناسیون خود کوتاهی می کنند، درخواست تزریق واکسن کرده و واکسن دلخواه آنها را تزریق می کنیم.

وی افزود: به منظور رفاه حال بیشتر مردم شهر میلاجرد و جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت این عزیزان، اکیپی در شهرداری این شهر برای انجام واکسیناسیون مستقر شده و مردم این شهر و روستاهای اطراف می توانند به این مکان مراجعه کنند.

بابایی در پایان از همشهریان خود خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت و حتما ضمن عدم حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.