stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 425765
  • 12 اسفند 1400 - 21:22
2

برگزاری نشست تخصصی حوزه علمیه و آینده جبهه مقاومت در مشهد

برگزاری نشست تخصصی حوزه علمیه و آینده جبهه مقاومت در مشهد
نشست تخصصی حوزه علمیه و آینده جبهه مقاومت با حضور استادان حوزه و دانشگاه در مشهد برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام مهدوی خواه دبیر برگزاری این نشست گفت: هدف از برگزاری این نشست که به همت دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان برگزار شد این است که جریان سازی با رویکرد مقاومت اسلامی در میان طلاب و روحانیت صورد بگیرد.
وی در ادامه افزود: این نشست پیش نشست اجلاسیه سالانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان است که هفته آینده برگزار خواهد شد.
دکتر سعد الله زارعی کارشناس مسائل بین الملل در این مراسم گفت: جبهه مقاومت بر خاسته از استقرار حکومت اسلامی است و اگر حکومت اسلامی پدید نمی‌آمد موضوعی به نام جبهه مقاومت هم معنا و مفهومی نداشت‌ و اگر جبهه‌ای در مقابل کفر قد علم کرده این اقدام به برکت پیدایش حکومت اسلامی بوده است.
وی در ادامه افزود: جبهه مقاومت دارای ۲ بعد ایجابی و سلبی است و آنچه که در بعد ایجابی دنبال میشود ایجاد تمدن نوین اسلامی است که در گستره اسلام و با کارکرد جهانی و برای هدایت جهانیان در حال فعالیت است و در بعد سلبی وظیفه اخراج آمریکا و غرب از جهان اسلام است و ما وظیفه داریم نظام ظالمانه را در جهان از بین ببریم.
وی خاطر نشان کرد: امروز حزب الله لبنان مهمترین عنصر قدرت در لبنان است و در گستره منطقه در حال فعالیت است و در واقع امروز یک حزب الله جهانی شکل گرفته است.
در ادامه این برنامه دکتر نصر الهی رییس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوع مورد توجه که در مورد آن صحبت میکنیم موضوع جنگ شناختی است و لازم است بدانیم جنگ شناختی ابزار اصلی رسانه‌ها هستند که میتوانیم با آن در میدان‌ها بر افکار مخاطبان پیروز شویم.
وی در ادامه افزود: جنگ شناختی شکل کاملتر از جنگ نرم است و جنگی اعلام نشده است و شروع و پایان مشخصی ندارد و سوخت این جنگ اطلاعات و پیام هاست و موفقیت در این جنگ منوط به داشتن اطلاعات کافی در مورد رسانه‌ها است.
او همچنین خاطر نشان کرد: استفاده از فضای مجازی می تواند به عنوان فضای به روز ظرفیتی باشد که نباید از آن غافل شویم و در بحث جنگ شناختی باید کاملا به روز باشیم.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.