stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 425871
  • 13 اسفند 1400 - 13:09
1
با حضور مسئولین استانی صورت گرفت:

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مقام‌آوران ورزش استان مرکزی در سالهای ۹۸ و ۹۹

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مقام‌آوران ورزش استان مرکزی در سالهای ۹۸ و ۹۹
مرکزی_ قلمنا_ مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت :آیین تجلیل ازقهرمانان و مقام‌آوران ورزش استان مرکزی در سالهای 98 و 99 برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

عابد حقدادی با اعلام این خبر اظهارداشت: آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان مرکزی با حضور دکتر اکرمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ، دکتر جعفری مدیرکل حوزه اجتماعی استانداری، دکتر کریمی شهردار کلانشهر اراک ، دکتر امیری دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور ، روئسا و نائب روئسای هیئت های ورزشی ، معاونین اداره کل و جمعی از جامعه بزرگ ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: در این آئین از مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان مرکزی که طی دو سال اخیر در سطح ملی ، بین المللی و آسیایی افتخار آفرینی کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: در این مراسم باشکوه توسط مسئولین حاضر در برنامه از ۷۳ قهرمان بین المللی آسیایی و جهانی در بخش آقایان و بانوان با اهداء لوح سپاس ، تندیس برنامه و هدایای نقدی تقدیر گردید.

وی اظهارنمود: بیش از ۱۰۰ قهرمان از استان مرکزی نیز در المپیاد استعداد های برتر کشور در بخش آقایان و بانوان حائز رتبه و مقام شده اند که در دستور کار قرار است با هماهنگیهای انجام شده تا پایان سال جاری از این عزیزان نیز با همین شرایط تقدیر شوند.

حقدادی در پایان یادآور شد: با عنایت به اینکه درطول دوسال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری این گونه مراسم ها و تجمعات ممنوع اعلام شده بود انشالله با بهتر شدن شرایط و گرفتن مجوزهای لازم برگزاری مراسمات از ستاد کرونا بنا داریم در ابتدای سال ۱۴۰۱ آئین تجلیل از روئسا و نائب روئسای هیئتهای ورزشی و باشگاهها ورزشی را با حضور مسئولین ذیربط برگزار نمائیم.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.