stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 426526
  • 16 اسفند 1400 - 11:18
0
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک :

انتشار پیک آموزش مجازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در شبکه شاد آموزش و پرورش

انتشار پیک آموزش مجازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در شبکه شاد آموزش و پرورش
مرکزی_ قلمنا_ سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از انتشار پیک آموزش مجازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در شبکه شاد آموزش و پرورش خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی فدوی ضمن بیان خبر فوق، گفت: دپارتمان آموزشی سازمان مدیریت پسماند از زمان شیوع بیماری کرونا بحث آموزش و فرهنگ سازی را به صورت مجازی برای دانش آموزان اول تا ششم ابتدایی انجام داد و امسال نیز با بارگذاری هشت نسخه پیک مجازی جدید این امر را پیگیری کرد.

فدوی ادامه داد: سال گذشته چهارده نسخه پیک مجازی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش بین دانش آموزان به صورت مجازی توزیع گردید که در برنامه پیش رو قصد داریم هشت نسخه جدید دیگر را در برنامه شاد آموزش و پرورش و همچنین اپلیکیشن «بچه‌ها بازیافت» که مختص سازمان مدیریت پسماند است، بار گذاری کنیم.

وی افزود: درحال حاضر سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تنها سازمان زیر مجموعه شهرداری است که آموزش مجازی را به صورت مداوم و با برنامه های از پیش تدوین شده انجام میدهد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در پایان گفت: هر یک از نسخه های پیک آموزشی منتشر شده توسط این سازمان دارای یک مسابقه پیامکی هستند که در پایان زمان انتشار آن ها از دانش آموزان برگزیده با اعطای جوایز نفیس، تقدیر به عمل خواهد آمد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.