stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 426574
  • 16 اسفند 1400 - 12:13
1
در بهزیستی استان مرکزی صورت گرفت؛

تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل بهزیستی استان مرکزی

تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل بهزیستی استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ سرپرست بهزیستی استان مرکزی از جانبازان شاغل دراداره کل بهزیستی استان به مناسبت به فرا رسیدن ولادت حضرت عباس (س) و روز جانباز تجلیل به عمل آورد .
قلم | qalamna.ir :

محمد زیدوند در مراسم تقدیر از جانبازان شاغل در بهزیستی استان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (س) و روز جانباز با اشاره به حضور و اشتغال ۷۶ نفر از جامعه ایثارگری در بهزیستی استان افزود : مفتخریم که در بین همکاران خدوم ما از فرزندان شهدا، آزادگان سرافراز ،جانبازان غیور ،برادران و خواهران شهدا ، فرزندان جانبازان و از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند و به مصداق یادگاران دوران ایثاروشهادت الگوی سایر همکاران هستند .

وی افزود: شان راستین ایثار و استواری بر شانه های سترگ میهن اسلامی با نامهایی آراسته است که در راه استقلال و امنیتش، جان خویش را نثار کردند. بی تردید حدیث این وارستگی، نسل به نسل، بالندگی و بزرگی می آفریند.

زیدوند شهداء ، جانبازان ، آزادگان و عموم ایثارگران را ولی نعمتان جامعه برشمرد و افزود: ترویج و گسترش بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری بسیار مهم و کار ساز و از وظایف همه ما و خصوصا یادگاران دوران دفاع مقدس است و یقینا با روحیه ایثارگری و جهادی کارها بهتر و سریعتر به نتیجه خواهد رسید و جامعه امروز ما نیازمند این تفکر و حرکت براساس این معیار و شاخص است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و گل از جانبازان این اداره کل قدردانی گردید.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.