stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 426657
  • 16 اسفند 1400 - 21:39
0

تک رقمی شدن شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان رضوی

تک رقمی شدن شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان رضوی
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان خراسان رضوی تک رقمی شد.
قلم | qalamna.ir :
دکتر محمد پهلوان افزود: هم اکنون تعداد بیماران کرونایی شامل مبتلایان سرپایی، بستری‌شدگان و فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان رضوی رو به کاهش است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون روزانه ۱۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند.
 
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از این تعداد روزانه حدود ۱۵۰ نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.
 
دکتر پهلوان افزود: در حال حاضر ۷۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۹۸ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان قرار دارند.
 
وی ادامه داد: همچنین روزانه بیش از ۵۳۰ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.
 
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.