stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 42708
  • 17 فروردین 1399 - 9:19
0
مدیر نظارت بر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان:

لوازم آرایشی و بهداشتی را از دستفروشان نخرید

لوازم آرایشی و بهداشتی را از دستفروشان نخرید
مدیر نظارت بر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان خواستار شد: با توجه به شیوع کرونا در اکثرکشورها،هموطنان عزیزبیشتر از گذشته در خریدقلام غذایی، آرایشی، بهداشتی مورد نیاز خود دقت نمایند و ازفروشندگان دوره گرد و دست فروشان خرید نکنند.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، محمد کاظم زاده بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا در اکثرکشورها،هموطنان عزیزبیشتر از گذشته در خریدقلام غذایی،آرایشی،بهداشتی مورد نیاز خود دقت نمایند و ازفروشندگان دوره گرد و دست فروشان خرید نکنند.

مدیر نظارت بر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه ادامه داد: لازم است هموطنان کالاهای سلامت محور آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر تهیه و خریداری کنند و توجه داشته باشند که فراورده های آرایشی و بهداشتی خارجی دارای برچسب اصالت و سلامت باشند و از طریق استعلام شناسه اصالت محصول نسبت به سلامت آن اطمینان حاصل نمائید.

کاظم زاده با بیان اینکه مصرف کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق تهدیدی جدی برای سلامتی است گفت: کالاهای سلامت محور غذایی، آرایشی، بهداشتی فاقد مشخصات و پروانه های بهداشتی به دلیل عدم نظارت بر تولید و استفاده از مواد اولیه نامرغوب به هیچ وجه مورد تأئید نیستند.

مدیر نظارت بر غذای دانشگاه در پایان گفت:خرید کالاهای سلامت محور آرایشی و بهداشتی از فروشگاه های اینترنتی وشبکه های ماهواره ای به دلیل عدم نظارت و کنترل قانونی و نامشخص بودن ماهیت کالا مورد تأئید نیست و هموطنان لازم است در این زمینه هوشیار باشند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.