stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 427768
  • 22 اسفند 1400 - 11:09
3
رییس اتحادیه خبازان شهرستان اراک :

کیفیت آرد و نان در اراک مطلوب است

کیفیت آرد و نان در اراک مطلوب است
مرکزی_ قلمنا_ رییس اتحادیه خبازان شهرستان اراک از کیفیت آرد و نان شهرستان اراک خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید رضا قادری رییس اتحادیه خبازان اراک پس از بازدید از کارخانجات فعال شهر اراک گفت: خوشبختانه کارخانجات آرد با تکنولوژی مطلوب مشغول به کارهستند و انتظار از نانوایان این است که با توجه به کیفیت مرغوب آرد ،بتوانند نان با کیفیت تولید کنند.

رییس اتحادیه خبازان اراک با اشاره به تلاش نانوایی ها در راستای بهبود شرایط بهداشتی بیان داشت: بهداشت محیط و بهداشت فردی در اکثر نانوایی ها رعایت می شود و انتظار می رود با توجه به شرایط کرونایی، رعایت موارد بهداشتی کماکان تداوم داشته باشد و ما همواره قدردان زحمات نانوایان هستیم.

قادری در خصوص خرید ساختمان جدید این اتحادیه گفت: خریداری ساختمان جدید این اتحادیه صنفی را حاصل تلاش و همکاری تمامی اعضای هیات مدیره ،همچنین حمایت همه جانبه همکاران صنفی قلمداد کرد و از تمامی عوامل وکمک های مالی خیرین عزیز و علی الخصوص کارخانه های آرد ویثران، اطلس خوشه ، تک، کمیجان و گل آذین آشتیان که در تهیه این ساختمان مشارکت کردند تشکر کرد.

قادری افزود: این مکان به عنوان خانه دوم اعضای صنف خبازان ،محل دیدار ،گفتگو و تبادل اندیشه با هدف دستیابی به حقوق مشروع و حل مشکلات این صنف بزرگ خواهد بود .

وی خاطر نشان کرد: بدون شک بدون حمایت های بی دریغ و تلاشهای دلسوزانه مجموعه کارکنان و هیات مدیره ،نمی توانستیم به این هدف دست یابیم
محل جدید اتحادیه خبازان اراک به نشانی: اراک انتهای خیابان هپکو ساختمان اصناف طبقه اول و شماره تماس روابط عمومی ۰۸۶۳۳۴۲۰۱۲۶ ، آماده ارائه خدمات صنفی به متقاضیان پروانه کسب می باشد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.