stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 428766
  • 26 اسفند 1400 - 10:56
1
مدیرعامل صندوق حمایت وتوسعه منابع طبیعی هرمزگان:

صندوق حمایت از منابع طبیعی هرمزگان رتبه برتر کشوری را کسب نمود

صندوق حمایت از منابع طبیعی هرمزگان رتبه برتر کشوری را کسب نمود
هرمزگان/ قلمنا-مدیرعامل صندوق حمایت وتوسعه منابع طبیعی هرمزگان گفت: صندوق حمایت وتوسعه منابع طبیعی هرمزگان با بیش از یک دهه فعالیت ، بیشترین سرمایه گذاری، سهم آورده و تسهیلات را دارد.
قلم | qalamna.ir :

حجت دهقانی گفت: این صندوقها در سراسر کشور با مشارکت جوامع محلی در قالب تعاونی در حال فعالیت بوده تاکنون ۵۰پروژه منابع طبیعی استان را
را حمایت کرده ایم.
وی افزود: ۶۳ شرکت تعاونی عضوصندوق حمایت وتوسعه منابع طبیعی هرمزگان بوده که بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات هم از محل اعتبارات ثندوق پرداخت شده است.
درادامه خانم فرجی، رییس روابط عمومی صندوق حمایت و توسعه منابع طبیعی کشور هم به صورت آنلاین، تاکید کرد: صندوق حمایت منابع طبیعی وظیفه اش احیا، توسعه منابع طبیعی و صنف کشاورزان است و برای احیا و توسعه فعالیتهای کشاورزی تسهیلات را دراختیار متقاضیان قرار می دهیم.
وی افزود: مهمترین کار صندوق قطع کردن دست رابطه ها و واسطه هاست و هدف آن تقویت سرمایه گذاری و افزایش نقدینگی کشاورزان است.
فرجی گفت: آموزش روش های کشت و تسهیلات ۴درصدی بدون ضمانت و کمتر از ۴۸ ساعت برای اعضای تعاونی ها و ایجاد کسب و کار جدید و اشتغال زایی جزو وظایف صندوق است.
وی گفت:۱۷۶  صندوق ایجاد شده در کشور داریم و ۱۰صندوق تخصصی منابع طبیعی  در استانها کار حفاظت و توسعه منابع طبیعی را برعهده دارند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.