stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 428893
  • 26 اسفند 1400 - 12:10
0
مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان:

میوه‌های تنظیم بازار در ۳۵ مرکز صنفی در سطح شهر اصفهان عرضه می‌شود

میوه‌های تنظیم بازار در ۳۵ مرکز صنفی در سطح شهر اصفهان عرضه می‌شود
اصفهان_ مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: میوه‌های تنظیم بازار در ۳۵ مرکز صنفی، ۱۶ مرکز فروشگاه‌های کوثر و هفت مرکز تعاونی کارمندی در سطح شهر اصفهان عرضه می‌شود ضمن اینکه مراکز عرضه در شهرستان‌ها مشخص می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

محسن حاج عابدی اظهار داشت: امسال طرح تنظیم بازار میوه شب عید و نوروز ۱۴۰۱ توسط سازمان تعاون روستایی عملیاتی و ۲ هزار و ۵۵۰ تن پرتقال تامسون شمال و یک هزار و ۲۲۵ تن سیب سمیرم در هشت سردخانه سطح استان ذخیره شد.

وی با بیان اینکه عملیات توزیع میوه از امروز ۲۶ اسفند در ۲۲۰ غرفه در استان اصفهان آغاز شده است، افزود: ۶۰ غرفه در سطح شهر اصفهان و ۱۶۰ غرفه در سطح شهرستان‌های استان میوه تنظیم بازار توزیع می‌کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اضافه کرد: نرخ مصوب امروز توسط کمیته راهبری توزیع میوه تنظیم بازار اعلام شد که بر این اساس، هرکیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۸,۵۰۰ تومان و سیب درختی سمیرم نیز ۹,۵۰۰ تومان برای مصرف کننده است و از امروز در مراکز توزیع، در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

حاج عابدی خاطرنشان کرد: میوه‌های تنظیم بازار در ۳۵ مرکز صنفی، ۱۶ مرکز فروشگاه‌های کوثر و هفت مرکز تعاونی کارمندی در سطح شهر اصفهان عرضه می‌شود ضمن اینکه مراکز عرضه در شهرستان‌ها مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: کیفیت میوه‌های امسال بسیار عالی است و قیمت آن به‌گونه‌ای است که کشش بازار خوبی دارد تا مردم با خیال راحت خریداری کنند، از این رو انتظار نمی‌رود که میوه ذخیره شده در انبارها خراب شود.

هشتگ: , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.