stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 16 June , 2024
  • کد خبر : 429305
  • 28 اسفند 1400 - 19:35
0

پلیس با اقتدار اشرار قمه‌کش را در کرمانشاه زمین‌گیر کرد

پلیس با اقتدار اشرار قمه‌کش را در کرمانشاه زمین‌گیر کرد
کرمانشاه - قلمنا - فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه عامل اصلی قمه‌کشی در کرمانشاه که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر و باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود، خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع یک مورد حمله افراد شرور به فردی در شهر کرمانشاه که فیلم آن در فضای مجازی پخش و باعث ایجاد اخلال در نظم عمومی شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با توجه به اشرافیتی که داشتند موفق به شناسایی سه عامل اصلی درگیری شده و طی عملیاتی موفق به دستگیری آن ها در مخفیگاهشان شدند.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه یکی از این متهمان در زمان دستگیری به سمت ماموران تیراندازی کرده بود، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که مثل همیشه با این افراد برخورد قاطع و سریع شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این حادثه بسیار تلخ بود اما از آن تلخ تر انتشار فیلم در فضای مجازی بود که چهره زیبا، نجیب و مهربان مردم کرمانشاه را بد جلوه داد، تصریح کرد: افردای که فیلم این حادثه را پخش کرده اند شناسایی و بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه، اختلاف و درگیری چند نفر از اهالی یکی از روستای های حاشیه ای شهرستان کرمانشاه بوده است افزود: برخورد پلیس و دستگاه قضایی نیز با این افراد سخت، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

سردار جاویدان در پایان و با اینکه کرمانشاه شهری برای شرارت مجرمین نبوده و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: هر کس به هر بهانه و وسیله بخواهد این امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند مطمئاً با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.