stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 429838
  • 02 فروردین 1401 - 17:52
4

جانشین فرمانده ناجا: فعال کردن بازارچه‌های مرزی موجب کاهش قاچاق می‌شود

جانشین فرمانده ناجا: فعال کردن بازارچه‌های مرزی موجب کاهش قاچاق می‌شود
قلم | qalamna.ir :

سردار قاسم رضایی روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» است که ما نیز به طور جد در این راستا مقابله با قاچاق را که بر تولید اثر سو دارد تشدید می کنیم.

وی با بیان اینکه نباید تجاوز مرزی، قاچاق سلاح و مشروبات الکلی را کولبری جلوه دهیم افزود: بسیاری از قتل ها به دلیل دسترسی آسان یک فرد به سلاح است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه موضوع دیگری را که جدی پیگیری می کنیم امنیت اخلاقی است یادآور شد: افسران ما در خیابان ها و چهارراه ها، بر اساس فقه و فرهنگی که در استان است باید تذکر امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند.

وی اراذل را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: حکم تنبیه اراذل در صحنه اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه سرقت از دغدغه‌های مردم است که افزایش آن کار ما و دستگاه قضایی را بیشتر کرده است، ادامه داد: قانون در این زمینه باید بازدارنده باشد تا در مقابل تکرار سرقت توسط سارقین جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه با وجود توطئه ها در کشور آرامش و امنیت بالایی برقرار است گفت: امسال سفرها نسبت به سال ۹۸ بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته اما امنیت برقرار است.

سردار رضایی تاکید کرد: نیروی انتظامی خود را خادم مردم می‌داند و شب و روز نمی شناسد و در این روزها طبق تکلیف آماده باش است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.