از دو ماه پیش، فراخوانِ ارسالِ پیشنهاد برای شعار اسلوگان به صورت مکاتبه با مدیران و در شبکههای اجتماعیِ مربوط به شرکت لوله سازی اهواز منتشر شد.
درنهایت پس از بررسی از بین شعارهای دریافتی به ادارهی روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، شعاری که توسط رضا اشرفپور پیشنهاد داده شده بود توسط کمیتهی مربوطه انتخاب شد.
گفتنی است، داشتن یک شعار تبلیغاتی تأثیرگذار و بهیادماندنی مزایای متعددی دارد. یک شعار مختصر و مفید و خوش آهنگ را میتوان در هر تبلیغاتی به کار برد و به کمک آن، فضای هماهنگتر و پختهتری را در کمپینهای تبلیغاتی به وجود آورد.
همچنین داشتن یک شعارِ خوش آهنگ، تأثیرگذار میتواند تأثیر بسیار مثبتی بر کلیه اقدامات بازاریابی کسبوکار بگذارد.