stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 431099
  • 09 فروردین 1401 - 10:23
0
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی:

تشویق ۴ واحد اقامتی، پذیرایی استان مرکزی

تشویق ۴ واحد اقامتی، پذیرایی استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: 4واحد پذیرایی، اقامتی استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تشویق شدند.
قلم | qalamna.ir :

سیدحسن حسینی افزود: در بازرسی های روزهای گذشته از تاسیسات گردشگری در محور شهرستانهای دلیجان ومحلات ۴ واحد اقامتی و اقامتگاه بوم‌گردی به دلیل ارایه خدمات خوب به مسافران و گردشگران با اهدا لوح تقدیر تشویق شدند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: رعایت مسایل بهداشتی، نظافت، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن، مدیریت رفتار با مشتری، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب را از معیارهایی است که وضعیت واحدهای پذیرایی و اقامتی بر اساس آنها ارزیابی می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده است افزود: تا امروز ۱۵۵ نظارت از تأسیسات گردشگری به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی گفت: کارشناسان گردشگری این اداره‌کل در طول سال بازدیدهای فصلی و موردی از تأسیسات گردشگری انجام می‌دهند؛ بااین‌حال، بازدید‌ها در طرح نوروزی با شدت بیشتر و همکاری نهادهای مختلف صورت می‌گیرد.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.