stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 431401
  • 10 فروردین 1401 - 16:55
2

امدادرسانی به ۴۰ فرد حادثه دیده در رودخانه‌های خوزستان

امدادرسانی به ۴۰ فرد حادثه دیده در رودخانه‌های خوزستان
خوزستان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امداد رسانی به ۴۰ نفر که در تعطیلات نوروز در رودهای استان دچار حادثه شدند، خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱ استقبال مهمانان نوروزی از گردشگری آبی در خوزستان چشمگیر بوده است، اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال احمر خوزستان تاکنون به ۴۰ گردشگر که در رودهای خوزستان دچار حادثه شدند، امدادرسانی کردند.

وی افزود: طرح ملی خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر در دو قالب امداد و نجات و جوانان ارائه می‌شود تا پایان روز نهم فروردین‌ماه ۱۸۰ هزار مسافر نوروزی تحت پوشش خدمات نوروزی هلال‌احمر خوزستان قرار گرفتند.

خدادادی گفت: در استان خوزستان ۶۰ پایگاه امدادی جاده‌ای دائم و موقت وجود دارد و یکهزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر در استان به مسافران نوروزی و زائران راهیان‌نور خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر خوزستان حدود ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۲۰ خودرو امدادونجات و یک بالگرد در حال خدمت‌رسانی هستند، افزود: تب‌سنجی و تست قند و فشارخون و ویزیت سرپایی توسط پزشکان داوطلب و انتقال بیماران به مراکز درمانی از خدمات سلامت‌محور جمعیت هلال احمر استان خوزستان است.

خدادادی اذعان کرد: ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و راه‌اندازی ایستگاه‌های دوستدار کودک همچنین اجرای طرح‌های سحاب، مرزبان‌یار و بهرفت از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر در دوران تعطیلات نوروزی است.

وی با اشاره به افزایش ورود و خروج از استان خوزستان طی ۱۰ روز گذشته اضافه کرد: سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان نیز با دوچرخه در مناطق تفریحی و گردشگری استان خوزستان به عنوان راهنما در حال گشت‌زنی هستند و به مسافران توصیه‌های لازم را می‌کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.