stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 431801
  • 12 فروردین 1401 - 17:24
2

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است
هرمزگان/ قلمنا-شهردار بندرعباس گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است و نتایج درخشان این روزهای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باعث ایجاد خوشحالی در جامعه ورزش استان به ویژه قشر جوان و پر انگیزه استان هرمزگان شده است.
قلم | qalamna.ir :

مهدی نوبانی در این دیدار بیان کرد: بعد از مدت ها مردم هرمزگان طعم بهره گیری از قابلیت و اعتماد به نفرات بومی را در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشیده اند و با کسب نتایج مناسب امیدها برای بازگشت به روزهای اوج تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پر رنگ تر شده است.

 وی در ادامه افزود: به طور حتم با شناختی که از امیر خلیفه اصل در رأس کادرفنی وجود دارد، می توان به آینده این تیم خوشبین بود، و علیرغم تمامی مشکلات در ابتدای فصل، با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری بندرعباس توانستیم در نیم فصل نخست مسابقات نتایج درخشانی کسب کنیم.

شهردار بندرعباس در پایان گفت: علیرغم تمامی مشکلات سعی کرده ایم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به بهترین شکل مطلوب انجام دهیم و به طور حتم این موضوع تداوم خواهد یافت.

گفتنی است؛ تیم شهرداری بندرعباس در گروه الف رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور با مربیگری خلیفه اصل و با ۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.