stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 431804
  • 12 فروردین 1401 - 17:27
1
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

راه‌اندازی قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در هرمزگان

راه‌اندازی قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: دفتر قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی معین وزیری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱  مقام مظعم رهبری به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، افزود: این نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نشان داد که باید تمرکز مسئولان اجرایی حول محور تولید و اشتغال‌زایی و توجه به کارآفرینان باشد.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم در استان هرمزگان تمرکز خود را بر پتاسنیل ها و ظرفیت‌های نابش کنیم، گره بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان هرمزگان پیشنهاد راه‌اندازی دفتر توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان را مطرح کردم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان یکی از ارکان مهم منطقه مکران است و توسعه آن بدون توجه به ظرفیت‌های منطقه و نظرخواهی از بومیان آن میسر نمی‌شود، اضافه کرد: نگاه توسعه‌ای و فرا استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل‌تقدیر و نشان‌دهنده عزم دولت بر توسعه مکران است.

وی با بیان اینکه با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر قرارگاه جهادی توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: تمرکزمان در این قرارگاه استفاده از نظرات بومیان، نگاه کارشناسی به منطقه و هم‌راستا سازی اقدامات در جهت توسعه اساسی و اصولی منطقه موردنظر خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه راه‌اندازی این قرارگاه جهادی می‌تواند کمک بزرگی در حل مشکل بیکاری منطقه مکران باشد، تصریح کرد: به‌طور حتم توسعه این منطقه می‌تواند در به‌کارگیری ظرفیت‌های نیروهای منطقه و استان کارساز بوده و یکی از دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و استاندار هرمزگان را برطرف کند.

وی در پایان از همراهی استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس بر حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در استان هرمزگان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.