stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 432117
  • 14 فروردین 1401 - 18:18
2

بیش از ۹ هزار دانش‌آموز گیلانغربی در کلاس‌های درس حضور یافتند

بیش از ۹ هزار دانش‌آموز گیلانغربی در کلاس‌های درس حضور یافتند
کرمانشاه - قلمنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب با بیان اینکه فعالیت آموزش مدارس این شهرستان در سه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی ارائه می‌شد، گفت: ۹ هزار و ۸۵۰ دانش آموز این شهرستان از امروز ۱۴ فروردین برای ادامه فعالیت آموزشی خود در مدارس حضور یافتند.
قلم | qalamna.ir :

«حشمت رضایی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مدارس در جمع دانش‌آموزان با تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به آسیب های ناشی از کرونا افزود: به لطف خداوند و همکاری مردم وضعیت کشور به گونه ای رسیده که ستاد ملی کرونا ارایه آموزش در مدارس را حضوری اعلام نموده است اما این موضوع نباید باعث بی توجهی به رعایت پروتکل ها شود.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم در جهت استمرار این وضعیت اظهار داشت: دانش‌آموزان باید تلاش کنند بخشی از آسیب ها و فاصله ایجاد شده را از طریق آموزش حضوری جبران نمایند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب در ادامه سخنانش، دانش آموزان را سرمایه های آینده کشور عنوان کرد و گفت: آموزش ها باید بروز و تمام تلاش به کار گرفته شود تا محیطی مناسب و نشاط آفرین برای دانش آموزان فراهم شود تا در فرصت باقی مانده تا پایان سال تحصیلی بستر مناسب برای جبران عقب ماندگی ها فراهم گردد.

رضایی با اشاره به اینکه برای برگزاری حضوری یا غیرحضوری کلاس ها تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم، اظهار داشت: تاکنون ۹۷ درصد جمعیت هدف شهرستان گیلانغرب واکسینه شده و در نوبت دوم نیز به ۹۰درصد واکسن کرونا تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در نوبت سوم نیز تاکنون ۵۱ درصد واکسینه شده اند، گفت: در بخش دانش آموزان نیز در نوبت اول ۱۰۰درصد و در نوبت دوم ۹۵ درصد واکسینه شده اند و هم اکنون هفت نفر در گیلانغرب و سایر بیمارستانهای استان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به کرونا نیز نارنجی و تعداد موارد مثبت روزانه میانگین سه نفر است و توصیه می شود همچنان مردم به رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

۹ هزار و ۸۵۰ دانش آموز و پیش دبستانی در ۲۳۵ آموزشگاه سال تحصیلی جدید در سطح شهرستان گیلانغرب و۲بخش مرکزی و گواور تحصیل می کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.