stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 432141
  • 14 فروردین 1401 - 18:46
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :

حدود ۸۰ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه سرکلاس‌های درس حاضر شدند

حدود ۸۰ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه سرکلاس‌های درس حاضر شدند
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: براساس گزارش‌ها و بازدیدهایی که از سطح مدارس استان داشته‌ایم امروز ۱۴ فروردین حدود ۸۰ درصد دانش آموزان استان سر کلاس‌های درس حاضر شدند.
قلم | qalamna.ir :

«مجید یزدان‌پناه» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بازگشایی مدارس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در دبیرستان دخترانه شهید چمران در جمع خبرنگاران افزود: استقبال خانواده ها از حضور دانش اموزان سرکلاس درس در سطح استان خیلی خوب بوده و به طور میانگین حدود ۸۰ درصد دانش آموزان مدارس سر کلاس های درس حضور یافتند.

وی گفت: تمام شرایط بهداشتی اعم از فراهم کردن مواد ضدعفونی کننده، ماسک و آموزش حضوری بچه ها در مدارس استان از هفته پیش آماده شده بود و امیدواریم بقیه خانواده ها نیز به دانش آموزان خود اجازه حضور در مدرسه را بدهند.

یزدان پناه در خصوص آموزش شبکه شاد نیز توضیح داد: از امروز چهاردهم فرودین ماه دیگر آموزش رسمی درسی در بستر شبکه شاد نداریم زیرا برای معلمان بسیار سخت است که صبح سرکلاس درس حاضر باشند و درس بدهند و بعد ظهر برنامه های درسی شبکه شاد را برنامه ریزی کنند.

وی گفت: بنابراین از این پس شبکه آموزشی شاد فقط برای آموزش های مکمل، جبرانی است که معلمان بنابر نظر خود در این شبکه برای دانش آموزان قرار می دهند و یا در راستای اطلاع رسانی به والدین دانش آموزان از این شبکه استفاده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس گفت: همه می دانیم ۲ سال غیر حضوری بودن کلاس های درس منجر به افت آشکار تحصیلی دانش آموزان شده است و بنابراین باید بپذیریم و قبول کنیم یک افت آشکاری تحصیلی اتفاق افتاده و برای رفع و جبران این مشکل نیاز است با کمک یکدیگر با فراموش نکردن شرایط بهداشتی کلاس ها درسی حضوری شود.

امیدواریم شرایط تحصیل عادی شود

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این بازدیدها، با قدردانی از آموزش و پرورش استان کرمانشاه در فراهم کردن مقدمات حضور دانش آموزان در کلاس های درس گفت: انصافا مجموعه آموزش و پرورش با تلاش فراوان همه شرایط حضور دانش آموزان سر کلاس درس را فراهم کرده که جای تقدیر دارد.

«حسین خوش‌اقبال» همچنین از استقبال خوب خانواده‌ها در فرستادن دانش آموزان سر کلاس های درس نیز تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مجموعه بهداشت و درمان کشور، مشکلات کرونایی رفع و شرایط در همه زمینه ها به ویژه آموزش تحصیلی به حالت عادی برگردد.

براساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و دستور رئیس جمهوری، در راستای جلوگیری از افت تحصیلی پنهان دانشآموزان، آموزش رسمی تحصیلی دانش آموزان از ۱۴ فروردین امسال در مدارس حضوری شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، حدود ۳۵۲ هزار دانش آموز، نوآموز و بزرگسال و سوادآموز دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.