stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 432205
  • 15 فروردین 1401 - 10:33
0
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان:

بیش از ۹۴۰۰ نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان هرمزگان ثبت شد

بیش از ۹۴۰۰ نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان هرمزگان ثبت شد
هرمزگان/ قلمنا-مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه دانش و مهارت کارکنان این شرکت گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، بیش از ۹۴۰۰ نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان هرمزگان ثبت شد.
قلم | qalamna.ir :

فواد حمزوی، همچنین با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده و پیرو مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین دستورالعمل‌های وزارتی و داخلی بیان کرد: به جهت الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت برگزاری دوره‌های حضوری، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی به صورت مجازی آنلاین و آفلاین در شرکت گاز استان هرمزگان انجام شد.

وی اظهار کرد: واحد منابع انسانی باتوجه به استقرار استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ از سال ۱۳۹۷ و ویرایش استاندارد جدید، تغییر ماهیت آن و تمرکز بر شایستگی کارکنان و به منظور بازنگری، بهبود، استقرار و نگه‌داشت فرآیند آموزش براساس مدیریت شایستگی و توسعه افراد طبق استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ نسبت به جاری سازی و استقرار این استاندارد اقدام کرده و در اسفندماه سال جاری موفق به به‌روزرسانی این استاندارد شد.

حمزوی گفت: امید است که با جاری سازی این استاندارد بتواند با احصای نیازهای صلاحیت حرفه‌ای و ایجاد فرصت‌های یادگیری، گام مهمی در راستای اهداف استراتژیک سازمان بردارد.

وی در ادامه، با بیان این که این شرکت همچنین، ۲ آزمون آنلاین در حوزه صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران واحد بهره‌برداری نیز برگزار کرده، گفت: این آزمون‌ها برای دو شغل دارای کد استاندارد امدادگر گاز و کنتورخوان  با همکاری فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان در اسفند ماه سال جاری برگزار و تعداد ۴۵ نفر از امدادگران و کنتوخوان‌ها در این آزمون شرکت کردند.

 انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.