stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 432228
  • 15 فروردین 1401 - 11:01
0

نرخ زولبیا و بامیه مرکز استان هرمزگان اعلام شد

نرخ زولبیا و بامیه مرکز استان هرمزگان اعلام شد
هرمزگان/ قلمنا-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن هرمزگان گفت: نرخ هر کیلو مخلوط زولبیا و بامیه درجه یک برای شهرستان بندرعباس، ۵۸۰ هزار ریال و نرخ هر کیلو مخلوط زولبیا بامیه درجه دو، ۴۱۰ هزار ریال تعیین و اعلام شد.
قلم | qalamna.ir :

محمد عباسی در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: به دلیل فرهنگ غذایی و ذائقه مردم، تقاضا برای مصرف زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان افزایش می یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه درجه بندی اعلام شده برای این شیرینی پرطرفدار ماه رمضان بستگی به مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید دارد، افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته پس از طی مراحل قیمت گذاری در کمیته کارشناسی نرخ هر کیلو مخلوط زولبیا و بامیه درجه یک ۵۸۰ هزار ریال و نرخ هر کیلو مخلوط زولبیا بامیه درجه دو، ۴۱۰ هزار ریال تعیین و اعلام گردید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت تصریح کرد: زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک باید با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می شود و هر واحد قنادی که با قیمت بالاتر بفروش برساند تخلف محسوب، و با واحد متخلف برخورد قانونی می گردد.

وی بیان داشت: قیمت مذکور برای مرکز استان تعیین شده است و شهرستانها طبق مصوبه قیمت تنطیم بازار آن شهرستان تعیین میگردد.

عباسی در پایان اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و … می توانند به سامانه تلفنی ۱۲۴ آنرا گزارش نمایند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.