stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 432300
  • 15 فروردین 1401 - 19:51
2

کرمانشاهی‌ها در تعطیلات نوروز یک هزار و ۱۴۳ جلد کتاب به امانت بردند

کرمانشاهی‌ها در تعطیلات نوروز یک هزار و ۱۴۳ جلد کتاب به امانت بردند
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز هشت باب کتابخانه عمومی در ۶ شهرستان استان میزبان کتابخوانان بود، گفت: در این مدت یک هزار و ۱۴۳ کتاب به امانت داده شد.
قلم | qalamna.ir :

«معصومه حسنی‌خوانسار» اظهار داشت: همچنین در این ایام تعداد ۱۵۹ نفر عضو جدید این کتابخانه‌ها شدند و تعداد یک هزار و ۲۹ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی بازگشت شد.

وی گفت: در شهرستان پاوه کتابخانه عمومی وحدت از ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز، روز ۱۳ فروردین جهت رفاه حال علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی فعالیت کرد و با برگزاری طرح اهدای کتاب و عیدانه کتاب به استقبال سال جدید رفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در شهرستان اسلام آباد غرب نیز کتابخانه عمومی ولایت در تعطیلات نوروز به کتابخوانان خدمات ارائه داد، افزود: در شهرستان دالاهو نیز تعداد ۲ باب کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و کتابخانه توحید در نیمه اول تعطیلات تا ۶ فروردین فعال بود.

حسنی‌خوانسار از فعالیت کتابخانه عمومی طالقانی در شهرستان ثلاث باباجانی تا پایان روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: در شهرستان سنقر و کلیایی نیز ۲ باب کتابخانه عمومی علامه مجلسی و باقرالعلوم در ایام نوروز میزبان علاقه مندان به کتابخوانی و میهمانان نوروزی بود.

وی اضافه کرد: در شهرستان کرمانشاه نیز کتابخانه عمومی امیرکبیر از روز ۲۹ تا ۱۳ فروردین میزبان اعضای کتابخانه و میهمانان کتابخوان در ایام نوروز ۱۴۰۱ بود.

در استان کرمانشاه ۸۹ باب کتابخانه عمومی نهادی و ۱۸ باب کتابخانه عمومی مشارکتی فعال با سازمان ها با یک میلیون و ۱۵۰ هزار جلد منبع وجود دارد که ۵۵ هزار عضو فعال دارند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.