stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 432323
  • 15 فروردین 1401 - 20:32
0

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز دوشنبه در مراسمی با حضور «صادق ستاری‌فرد» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سرسرای شهید بهشتی شهر کرمانشاه معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم از زحمات ۳۵ ساله «مجید یزدان‌پناه» مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه قدردانی شد و با حکم وزیر آموزش و پرورش «سلمان محمدی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی گردید.

حق مناطق جنگی یکی از افتخارات بزرگ استان بود

مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با قدردانی از همه مسئولان به ویژه استاندار سابق و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کسب حق مناطق جنگی برای فرهنگیان را یکی از افتخارات بزرگ دوران تصدی مدیریت خود دانست.

«مجید یزدان‌پناه» در ادامه با قدرانی از تمام ارکان آموزش و پرورش استان گفت: در این سالها هرچه موفقیت در آموزش و پرورش استان کسب شده حاصل زحمات همکارانش است و اگر کم کاری و مشکلی نیز وجود داشته به گردن بنده حقیر است.

وی مدیر کل جدید را یکی از مدیران با سابقه، خوش فکر، مجاهد و تلاشگر آموزش و پرورش استان معرفی کرد و از همه دستگاه های اجرایی و ارکان آموزش و پرورش خواست در راستای موفقیت هرچه بیشتر این اداره کل با او همکاری خالصانه داشته باشند.

اجرای سند تحول بنیادین نقش راه و اولویت های آموزش و پرورش استان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه های دولت سیزدهم و برنامه وزیر وزارت آموزش و پرورش؛ اجرای مطلوب سند تحول بنیادین را نقش راه و جزو اولویت ها آموزش و پرورش استان دانست.

« سلمان محمدی» در ادامه ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش را یک مطالبه مهم دانست و گفت: جایگاه آموزش و پرورش نزد مردم و مسئولان باید ارتقاء یابد؛ تاکنون مسائل آموزش و پرورش درون سازمانی مطرح شده، که باید این نگرش تغییر کند و به آن به عنوان یک مساله ملی نگریسته شود زیرا در نگاه ملی همه دستگاه ها خود را مسئول و متولی تعلیم تربیت می دانند و محور و میدان داری آن با آموزش و پرورش است.

وی تربیت تمام ساحتی را از برنامه های مهم آموزش و پرورش در سال جاری عنوان کرد و گفت: آموزش و نظام تعلیمی در آموزش و پرورش باید در جامعه محسوس و ملموس باشد و مدرسه فقط برای درس و ورزش نباشد بنابراین باید بدنبال تربیت تمام ساحتی در همه زمینه باشیم.

وی ایجاد عدالت آموزشی، بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل، جبران افت تحصیلی دانش آموزان پس از دوران کرونا، ارتقا و منزلت و حرمت معلمان را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

محمدی در ادامه معلمان را مهمترین ارکان یادگیری آموزش و پرورش دانست و گفت: برای ورود و جذب معلمان به سیستم آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان به عنوان متولی جذب نیروی کار وزارتخانه توجه ویژه ای می شود، هرچند برای جذب نخبگان جامعه طبق بنده هشتم اساسنامه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقویت جنبه های مشارکتی آموزش و پرورش مانند جذب خیرین مدسه ساز، تقویت ارتباطات انجمن اولیا و مربیان، تقویت شورای های مختلف آموزش و پرورش استان را از برنامه های آموزش و پروش در سال جاری نام برد.

محمدی در پایان گفت: جوان گرایی که هم دغدغه جامعه و هم مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است در کنار حرمت به تجربیات پیشکسوتان و استفاده از تجربیات آنان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال جاری است.

در پایان این مراسم از زحمات «مجید یزدان‌پناه» مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقدیر شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، بیش از ۳۳۰ هزار دانش اموز، ۲۶ هزار معلم و چهار هزار مدرسه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.