stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 432634
  • 17 فروردین 1401 - 13:14
0
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان :

رشد ۶۹ درصدی مشارکت خیرین هرمزگانی در مدرسه سازی

رشد ۶۹ درصدی مشارکت خیرین هرمزگانی در مدرسه سازی
هرمزگان/ قلمنا-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه حدود 75 درصد کلاسهای درس دراستان با مشارکت خیرین در حال ساخت می باشد، تأکید کرد:در سطح استان203 پروژه در قالب960 کلاس درس دردست ساخت داریم که از این تعداد 153 پروژه در قالب 714 کلاس درس با مشارکت خیرین درحال اجراست.
قلم | qalamna.ir :

سیدفخر الدین هاشمی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در این استان اظهار کرد: تقویت خیرین مدرسه ساز در اصل تقویت فرهنگ از خودگذشتگی در جامعه بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) گفت: در حال حاضرمشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است وامسال نیز با معیار قرار دادن تولید ،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی که موجب حرکت رو به جلو و محسوس در همه اهداف اقتصادی می شود مشارکت خیرین رشد زیادی خواهد داشت.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ، ده درصد از مدارس استان مدارس فرسوده و تخریبی می باشند که با روی کار آوردن تمام ظرفیتهای موجود از جمله خیرین، بنیاد برکت، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بنگاه‌های اقتصادی، ۴۰۰ کلاس درس جدید در استان احداث خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی می باشد، افزود: در حال حاضر در استان هرمزگان ۸۵کلاس با زیربنای ۱۵هزار و ۱۷۵مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی دردست اجرا می باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین در پایان ادامه داد: ۶۷میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی صنایع و بنگاههای اقتصادی می باشد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.