stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 432776
  • 17 فروردین 1401 - 22:52
3
فرماندار قصرشیرین:

مدیران دستگاه‌های اداری برای تحقق شعار سال به صورت عملیاتی تلاش کنند

مدیران دستگاه‌های اداری برای تحقق شعار سال به صورت عملیاتی تلاش کنند
کرمانشاه - قلمنا- فرماندار قصرشیرین گفت: مدیران در تحقق شعار سال نباید به درج در سربرگ های اداری و نصب بنر اکتفا کنند بلکه باید تلاش و اهتمام مضاعفی برای محقق شدن این مهم به صورت عملیاتی داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

«مرادعلی تاتار» روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ژرف اندیشی و آینده نگری که دارند نسبت به نامگذاری سال اقدام می کنند که در این رابطه باید مدیران دستگاه های اداری تلاش ها و برنامه های عملی خود در این رابطه را هر سه ماه یکبار گزارش کنند.

وی اظهار داشت: همچنین با توجه به برنامه و رویداد بزرگ اربعین باید مقدمه های برگزاری آن به منظور پذیرش زایران از سوی تمامی متولیان امر در شهرستان فراهم شود و نواقص و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه بر جذب اعتبارات از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و اتمام پروژه های عمرانی با توجه به اتمام سال مالی تاکید کرد.

تکریم ارباب رجوع، حضور در مراسم های مذهبی و بهره گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان از دیگر مواردی بود که تاتار بر آن ها تاکید کرد.

ماه رمضان فرصتی برای تزکیه و خودسازی است

امام جمعه قصرشیرین نیز در این جلسه با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از این ماه به عنوان فرصتی برای خودسازی و تزکیه روح نام برد.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: امام محمد باقر(ع) می‌فرماید: برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است و این ماه فرصتی است تا برای خدمتگزاری و رفع بیش از پیش مشکلات مردم حرکت کنیم و فرصت ها را غنیمت بشماریم و از این ماه نهایت استفاده را ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها با یک تذکر قابل اصلاح است از این رو باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» افزود: نوع دوستی، ایثار، یتیم نوازی، مقابله با فقر، فرمانبرداری، قانونمداری و انصاف از معروفاتی هستند که باید برای آن ها در جامعه تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: بی اعتنایی، عدم رعایت انصاف، قانون گریزی، احتکار، فقر، قتل، سرقت از منکراتی هستند که باید در جامعه برای رفع آن ها برنامه داشته باشیم.

وی بر ترویج اهمیت روزه داری و پرداختن به فیوضات ماه مبارک در مضان در فضای مجازی تاکید کرد و خواستار ترویج معروفات و اهمیت ماه مبارک در مدارس و کلاس های درس و ادارات با استفاده از روحانیون شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.