stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 433004
  • 19 فروردین 1401 - 13:38
2

حدود ۱۵۸ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در سرپل ذهاب تزریق شده است

حدود ۱۵۸ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در سرپل ذهاب تزریق شده است
کرمانشاه - قلمنا- معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب گفت:۱۵۷ هزارو ۸۹۱ دُز واکسن کرونا از ابتدای شیوع واکسیناسیون در این شهرستان تاکنون تزریق شده است.
قلم | qalamna.ir :

سیروس صادقی افزود: از مجموع واکسن های تزریق شده به جمعیت هدف ۹۷ درصد به تعداد ۷۰ هزار و ۶۱۹ دُز واکسن در نوبت اول، ۸۶ درصد به تعداد ۶۱ هزار و ۵۲۴ دُز در نوبت دوم و ۴۰ درصد به تعداد ۲۵هزار و ۷۴۸ دُز مربوط به نوبت سوم است.

وی اظهار داشت : هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا زرد است و نیاز است مردم همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را برای مقابله با این ویروس منحوس جدی بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب گفت: مراجعات به مراکز واکسیناسیون کاهش یافته از این رو دانشگاه علوم پزشکی تصمیم بر این داشت که ۲ مرکز تجمیعی را جمع‌آوری و کار واکسیناسیون به پایگاه های سلامت در سطح شهرستان و مراکز بهداشتی درمانی محول شده و مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

صادقی گفت: هیچ محدودیتی در زمینه تزریق واکسن در سرپل ذهاب وجود ندارد و طبق روال سابق واکسیناسیون انجام می شود و از طریق شبکه بهداشتی درمانی مراکز تزریق واکسن کرونا، از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم خواهد رسید.

معاون فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: از تمام افرادی که هنوز نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند درخواست می کنیم که برای درامان ماندن از ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و اطرافیانشان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند چون ویروس کرونا هنوز ریشه کن نشده و خطر کرونا در کمین همگان است.

وی همچنین بر حفظ فاصله اجتماعی در بیرون از منزل و استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع ها و دورهمی ها تاکید کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.