stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 433496
  • 21 فروردین 1401 - 22:06
1

ارائه صحیح و کامل مشکلات شوشتر به مسئولان استانی

ارائه صحیح و کامل مشکلات شوشتر به مسئولان استانی
خوزستان - فرماندار شوشتر گفت: یکی از وظایفی که باید در وضعیت کنونی مدنظر قرار دهیم، تهیه سندی از مشکلات، مسائل و نیاز‌های شهرستان و ارائه صحیح و کامل آن به مسئولان استانی است.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌اله دهدشتی فرماندار شوشتر گفت: از همه مدیران انتظار دارم شناخت کامل و دقیقی از لایه‌های مختلف حوزه کاری خود داشته باشند تا بتوان مسائل شهرستان را آن‌طور که واقعیت دارد به مسئولان استانی منتقل کرد.

به گفته او نسبت به وضعیت برخی ادارات شدیداً نگران هستم چرا که اهتمام مورد نیاز برای پیگیری پروژه‌های نیمه تمام خود را ندارند. اگر واقعاً مدیری نمی‌تواند کاری انجام دهد نباید به خاطر عملکرد او مردم متضرر شوند.

وی گفت: در سخنان مقام معظم رهبری، مردم در تمام امور محور هستند و مسئولان به غیر از موضوعات امنیتی و نظامی چیز پنهانی نباید از مردم داشته باشند.

او ادامه داد: مردم در سال‌های اخیر و در دولت قبل متاسفانه دچار بی اعتمادی سیاسی شده‌اند که اصلاح آن و تزریق امید به جامعه از وظایف سنگین همه مدیران در این دولت است.

به گفته این مقام مسئول پرتحرکی یا جهادی عمل کردن و در میدان بودن و البته توجه به قوانین و اسناد بالادستی از موضوعاتی است که دارای اهمیت بسیاری بوده و باید مدنظر باشد، چرا که طبق فرمایش رهبری هرکجا انقلابی عمل کردیم موفق بوده‌ایم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.