stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 433813
  • 23 فروردین 1401 - 22:13
1

کرونا دفتر زندگی ۲ کرمانشاهی دیگر را بست

کرونا دفتر زندگی ۲ کرمانشاهی دیگر را بست
کرمانشاه- قلمنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۲ نفر دیگر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۲۴ نفر رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

«مهدی محمدی» روز سه‌شنبه با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۱۴۲ نفر است، افزود: از این تعداد ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی اظهار داشت: ۳۰ نفر شامل ۶ بیمار مثبت بستری و ۲۴ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۹ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۲ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

کنگاور همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها شهرستان‌ کنگاور در استان از روز جمعه (۱۹ فروردین) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

محمدی به افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های پاوه، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه، ثلاث‌باباجانی و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی گفت: براساس رنگ بندی قبلی (۱۲ فروردین) شهرستان‌های کنگاور و پاوه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کرمانشاه جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، هرسین، سنقروکلیایی، روانسر، صحنه، ثلاث‌باباجانی و قصرشیرین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.