stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 434196
  • 25 فروردین 1401 - 10:53
1

هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست/ وقوع درگیری در اکثر کشفیات مواد مخدر

هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست/ وقوع درگیری در اکثر کشفیات مواد مخدر
قلم | qalamna.ir :

روز پنجشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در سفر به استان خراسان شمالی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که عموما این کشفیات با درگیری همراه بوده است.

وی با بیان اینکه موضوع مواد مخدر و اعتیاد جزء مهمترین دغدغه های خانواده ها است، یادآور شد: بحث اعتیاد و مواد مخدر سرمنشاء بسیاری از جرایم همچون سرقت، قتل و … است که خوشبختانه در این خصوص اقدامات بسیار خوبی در حوزه انسداد مرزها صورت گرفته و مطالبه جدی ما ایفای نقش درست تمام دستگاه ها در این رابطه است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به موضوع برخورد با اراذل و اوباش در سطح کشور توسط پلیس نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه برخورد با اراذل و اوباش پلیس با قدرت ورود کرده و با افرادی که امنیت و آرامش مردم عزیز را مختل کرده بودند برخورد لازم صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور ادامه داد: پلیس با شعار من یک انقلابی هستم در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی ورود کرده و با توجه به توطئه هایی که در این رابطه وجود دارد و دشمنان ارزش های ما را هدف قرار داده اند لازم است تا علما و روحانیون عزیز بیش از پیش پلیس را یاری کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در استان خراسان شمالی با داشتن مدیران لایق و فرماندهان انتظامی جهادی هیچ گونه دغدغه امنیتی وجود ندارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.