stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 434215
  • 25 فروردین 1401 - 14:54
1

پلیس راهور: مشکل ترافیک شهر همدان با تغییر ساعت کاری مدارس و ادارات رفع شد

پلیس راهور: مشکل ترافیک شهر همدان با تغییر ساعت کاری مدارس و ادارات رفع شد
قلم | qalamna.ir :

روز پنج‌شنبه سرهنگ علی فکری افزود: با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشایی مدارس در سال جدید، شاهد حجم ترافیک سنگین در معابر درون شهری و گره‌های ترافیکی در سطح شهر همدان بودیم که بررسی موضوع نشان داد عدم استفاده والدین از سرویس مدارس مهم ترین دلیل بروز این حجم از ترافیک صبحگاهی است.

وی اظهار داست: با توجه به مدت زمان کم باقیمانده از سال تحصیلی و همچنین برخی مشکلات حوزه سازماندهی سرویس مدارس، خانواده ها با خودرو شخصی نسبت به جابجایی دانش‌آموزان اقدام می کنند که همزمانی شروع کار مدارس با ادارات موجب بروز ترافیک سنگین و گره‌های ترافیکی در سطح معابر شهری همدان شد.

سرهنگ فکری افزود: برهمین اساس پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات و مدارس(همزمان نشدن زمان آغاز فعالیت) برای رفع مشکل مطرح و با تدبیر استاندار همدان، ساعت کاری ادارات و مدارس در استان همدان تغییر و با رفع این همزمانی، مشکل ترافیک معابر شهری به خصوص در شهر همدان رفع شد.

به گفته وی، برهمین اساس ساعت شروع بکار مدارس هفت و ۳۰ دقیقه و ادارات هشت صبح(تا پایان ماه رمضان) تعیین شد که این اقدام موجب شد تا حجم ترافیک و گره‌های ترافیکی در سطح معابر از بین برود.

براساس بخشنامه استانداری همدان، شروع ساعت کاری همه ادارات، سازمان ها، شرکت ها، موسسات، نهادها و شهرداری ها به جز بانک‌ها از ۲۲ فروردین با ۳۰ دقیقه تاخیر (هشت صبح) آغاز و ساعت کاری نیز با ۳۰ دقیقه تعجیل (۱۴) خاتمه می یابد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.