stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 434433
  • 26 فروردین 1401 - 23:36
1
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش:

ارتش مظهر اقتدار، مدنیت، اسلامیت و فراجناحی بودن است

ارتش مظهر اقتدار، مدنیت، اسلامیت و فراجناحی بودن است
کرمانشاه - قلمنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش امروز تنها مظهر اقتدار نیست بلکه مظهر مدنیت، اسلامیت، سلامت اداری و اقتصادی و فراجناحی بودن است.
قلم | qalamna.ir :

امیر سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به مناسبت روز ارتش افزود: ارتش در طول ۴۳ سال گذشته در تمام عرصه های دفاعی، امنیتی، اجتماعی و پشتیبانی توانسته کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.

وی اضافه کرد: ارتش در همه عرصه‌ها پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در برابر ارزش‌های بزرگ ایرانیت و جمهوریت نشان داده و هرجا که امامین انقلاب دستوری را صادر کرده اند ارتش در خط مقدم اطاعت بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به روز بزرگداشت ارتش گفت: ۲۹ فرورین هر سال در رژه باشکوهی که همراه با سایر نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می‌شود، رنگ و بوی انقلاب را یکبار دیگر برای ما یادآوری می‌کند.

وی در ادامه گفت: عوامل و فاکتورهای زیادی دست به دست هم دادند که انقلاب به پیروزی رسید. اولین مورد حضور حضرت امام در خط مقدم نهضت بود. اگر هدایت های امام نبود توطئه های دشمن مانع پیروزی انقلاب می‌شد. دومین مورد حضور تمامی مردم در صحنه بود و سومین مورد که باعث پیروزی انقلاب شد پیوستن ارتش به انقلاب بود.

امیر طاهری با اعلام اینکه اگر ارتش در آن زمان سلاح بر زمین نمی‌گذاشت مشخص نبود عاقبت انقلاب چه می‌شد، افزود: پیوستن بدنه ارتش به انقلاب امری اتفاقی نبود. این امر ریشه در اعتقادات ارتشیان داشت.

وی یادآور شد، حضرت امام (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامیدند و فرمودند در این روز نیروهای مسلح و ارتش با رژه و اقتدار نظامی خود در خیابان ها حضور پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا که کاملا از بین نرفته و برای رعایت پروتکل های بهداشتی رژه نیروی های ارتش ساعت ۸:۳۰ در بزرگراه امام خمینی به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز در برهه ای از تاریخ به اقتدار رسیده‌ایم که در هیچ دوره ای از قبل از انقلاب تاکنون به این قدرت بازدارندگی نرسیدیم و این نشات گرفته از خون پریرکت شهدا و حمایت مردم ایران است.

امیر طاهری تاکید کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که می توانیم تمام معادلات سیاسی و نظامی دشمن را به هم بزنیم و اکنون جزو کشورهای برتر منطقه از نظر قدرت نظامی هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: جنگ با هیچ کشوری نداریم ولی اجازه نخواهیم داد اگر کشوری بخواهد تعرضی انجام بدهد بازوی دشمن را قطع خواهیم کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.