stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 434726
  • 28 فروردین 1401 - 19:28
1

افزایش تعامل دادگستری خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب

افزایش تعامل دادگستری خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب
خوزستان - در دیدار مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با رییس کل دادگستری خوزستان بر افزایش تعامل دو مجموعه با هدف تحقق اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت تاکید شد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست گفت: در مناطق نفتخیز جنوب که حوزه فعالیت آن در ۶ استان است حدود ۷۵ درصد نفت کشور تولید می‌شود.

وی افزود: این شرکت دارای ۴۵ میدان هیدروکربوری، ۲۲۲ مجموعه تاسیسات عظیم نفت و گاز و ۳۰ هزار کیلومترخط لوله جریانی و صادراتی است که بخشی از تاسیسات و خطوط لوله آن در برنامه نوسازی و بهسازی قرار دارند.

او با اشاره به مهم‌ترین چالش‌های قضایی این شرکت از جمله معارضان حریم تاسیسات نفتی گفت: تعامل دو مجموعه نفت و دادگستری قطعاً در حل این چالش‌ها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت تاثیرگذار خواهد بود.

علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان نیز با اشاره به جایگاه و اهمیت نفت در اقتصاد و تامین انرژی کشور، بر تعامل با مناطق نفتخیز جنوب برای حل چالش‌های این شرکت در چارچوب قوانین و مقررات تاکید کرد.

وی مدیریت و نگهداری صنعت نفت را کار بسیار سخت و عظیمی دانست و گفت: نفت جزو با اهمیت‌ترین حقوق بیت‌المال محسوب می‌شود و این موضوع در رسیدگی به پروند‌ه‌های نفتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در این نشست رییس امور حقوقی و قراردادها، مدیر امور مالی، مدیر تولید و جانشین مدیرعامل در شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به بیان مهم‌ترین مسایل فی‌مابین پرداختند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.