stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 434836
  • 28 فروردین 1401 - 23:16
0
فرمانده سپاه کرمانشاه:

مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی قدرت تبیین و اقناع سازی آن است

مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی قدرت تبیین و اقناع سازی آن است
کرمانشاه - قلمنا - فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی را قدرت تبیین و اقناع سازی آن دانست و گفت: نهضت امام راحل با قدرت تبیین و پرهیز از جنگ مسلحانه شکل گرفت.
قلم | qalamna.ir :

سردار «بهمن ریحانی» روز یکشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی بدون جنگ، کودتا و شورش به موفیقت رسید و امروز بعد از ۴۰ سال به وسیله روشنگری و تبیین از مشکلات عبور کرده و می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه بدون روشنگری و تبیین خشک و بی روح است و منجر به ارتجاع می شود اظهار داشت: اساس کار دین هم بر تبیین استوار است کما اینکه پیامبران هم به این موضوع عمل می کردند و اگر چنین اتفاقی نمی افتاد ما حادثه عاشورا را که آبروی دین ما است را از دست می دادیم.

سردار ریحانی اصحاب رسانه را جمع قول و قلم خطاب کرد و گفت : در طول تاریخ عزت و پیروزی مسلمانان یا به خاطر مجاهدت های قول و قلم بوده و یا شمشیر مجاهدان و هر کسی که در این ۲ مسیر گام بردارد و در جهت تبیین حرکت کند به معنای واقعی کلمه جهاد کرده است.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه اخلاق در قول و قلم را بستر اصلی فضای مجازی عنوان کرد و گفت : دشمنان امروز به دنبال بی هویت کردن دین و انقلاب اسلامی هستند لذا اصحاب رسانه استان باید متفق القول در کنار هم و در همه بسترهای یاد شده فعالیت تا فتنه های دشمنان را خنثی کنند.

پنجمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب خبر، مصاحبه، یادداشت، گزارش، مستند کوتاه، کلیپ و فیلم، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار شد.

موضوعات پنجمین جشنواره ابوذر امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، امید و نشاط، روحیه جهادی- انقلابی – موانع زدایی، سبک زندگی، الگوسازی، مطالبه گری و مدیریت فضای مجازی بود.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.