stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 434860
  • 29 فروردین 1401 - 10:52
2

کشف ۶۰ گوشی‌ تلفن همراه قاچاق در بندر لنگه

کشف ۶۰ گوشی‌ تلفن همراه قاچاق در بندر لنگه
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از سایت پلیس، سرهنگ «جعفر اطمانی» درباره جزییات این کشف اظهارداشت: ماموران یگان حفاظت بندر لنگه حین انجام وظیفه و کنترل تردد خودروهای خروجی از بندر به یک دستگاه خودروی وانت که حامل کالای ملوانی بود، مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی یادشده، تعداد ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف و ضبط و در این راستا یک نفر دستگیر، خودرو توقیف و کالای کشف شده همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.  

اطمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی گوشی‌های قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید کالاهای داخلی ماموران یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری مقابله جدی با ورود کالای خارجی را به طور مستمر در دستور کار قرار داده است.

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم شیشه در مرز میلک سیستان و بلوچستان
فرمانده یگان حفاظت گمرک پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف ۶۰ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در مرز میلک سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ «نورالدین حسینی» درباره جزییات این کشف اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت گمرک مرز میلک استان سیستان و بلوچستان حین کنترل خودروهای ورودی از شرق کشور به خاک جمهوری اسلامی ایران به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه راننده تریلر پس از توقف بلافاصله اقدام به فرار کرد و دستگیری وی در دستور است، افزود: ماموران پس از کنترل و بازدید خودرو موفق شدند مقدار ۶۰ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که بین کفی کانتینر و کف تریلر جاسازی شده بود، کشف کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده و خودروی توقیفی حسب دستور قضایی تحویل مراجع مربوطه شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.