stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
  • کد خبر : 43499
  • 17 فروردین 1399 - 19:43
0

جهانپور: ۲۰ فروردین بحران کرونا از بین نمی رود

جهانپور: ۲۰ فروردین بحران کرونا از بین نمی رود
حسن روحانی رییس جمهوری ایران با وجود آنکه هنوز تمام جهان با ویروس کرونا درگیر است در اقدامی عجیب با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که مراکز تولیدی همگی باید با پروتکل فعال باشند. کسب و کارها بعداز ۹۹/۱/۲۰ باید با پروتکل فعال شوند. همه پروتکل‌ها تا فردا (پنج شنبه) مشخص و ابلاغ شود چون همه فعالیت‌های اقتصادی بعداز ۹۹/۱/۲۰ باید آغاز شود.
قلم | qalamna.ir :

 

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این موضوع که آیا قرار است پس از ۲۰ فرودین اتفاق خاصی در کشور درباره کرونا رخ بدهد گفت: اطلاع از نامه خاصی ندارم اما آنچیزی که باید پس از تایید رییس جمهوری عملیاتی شود مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است که در مصوبات ما نیز موضوع فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۳ فروردین ماه باقی است.

حراج یعنی :هر عدد نوشابه، ۹۰۰ تومن زیر قیمت بازار
محلول الکلی ضد عفونی کننده دست آسو مد گرین
فروش ویژه انواع کافی میکس و نسکافه تا ۳۰% تخفیف!
تخفیف ۴۵ درصدی محصولات گلها و سبز دانه
انواع حبوبات تا ۴۰% تخفیف زیر قیمت بازار
درخواست مشاوره برای کارشناسی ارشد بدون کنکور!

وی ادامه داد: از ۲۳ فروردین تنها برخی مشاغل و صنوف ضروری حق بازگشایی در شهرستان ها دارند اما در تهران این تاریخ ۳۰ فروردین ماه است. دانشجویان و دانش آموزان به غیر از دانشجویان دکترا همچنان تعطیل هستند فلذا روند ما اگر بخواهیم کاری هم بکنیم به صورت مرحله ای و تدریجی خواهد بود.

جهانپور با بیان اینکه شاخص برای ما مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است تصریح کرد: مردم نیز امروز آخرین مصوبات را دیده و شنیده اند و ما اتفاقی به عنوان اینکه از ۲۰ فروردین همه شرایط  عادی می شود نخواهیم داشت در فاصله گذاری اجتماعی نیز برای ادارات دولتی تعداد نیروها را یک سوم در نظر گرفته بودیم که در مصوبات جدید این عدد به دو سوم می‌رسد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: آن یک سومی که در تصمیم جدید سرکار حضور ندارند با دستور اجرایی شامل افرادی می‌شود که اغلب بیماری های زمینه ای، جانبازان شیمیایی، بیماران قلبی عروقی یا سابقه ابتلا به سرطان و یا دریافت کننده داروهای ضعف سیستم ایمنی هستند.

او خاطرنشان کرد: ساعات اداری نیز از ۷ صبح الی ۱۴ خواهد بود که بحث فاصله گذاری فیزیکی نیز همچنان بر قوت خود باقی خواهد ماند.

جهانپور در پایان اذعان کرد: ملاک برای ما هیچ نامه ای خواهد بود بلکه ملاک مصوبات رییس جمهوری است که به امضای رییس جمهوری می‌رسد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : رکنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.