stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435110
  • 30 فروردین 1401 - 12:13
1
فرماندار اصفهان تاکید کرد؛

محدودیت‌ها برای انتصاب مدیران

محدودیت‌ها برای انتصاب مدیران
اصفهان_ فرماندار اصفهان در خصوص شاخص انتخاب مدیران استانی گفت: داشتن ارتباطات مردمی، اخلاص، فعالیت جهادی و سایر ویژگی‌های حاج قاسم را باید مدیران داشته باشند، البته جابجایی و انتصاب مدیران محدودیت‌ها و موانعی دارد و خودم هنوز اجازه تعیین معاون را نداشته‌ام.
قلم | qalamna.ir :

محمد علی احمدی شامگاه دوشنبه در نشستی با اعضای بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: متأسفانه مباحث مختلفی از قبیل اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در نقاط مختلف شهری و روستایی راکد مانده و پرونده‌های آنها بسته شده است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی بسیج دانشجویی، برگزاری راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امسال به طور جدی جلسات آن برگزار و اقدامات خوبی با تعامل سازمان‌های ذی ربط انجام شد.

فرماندار اصفهان جلسات بسیار دیگری مانند ستاد تنظیم بازار را گرفتار چنین سرنوشتی عنوان کرد و افزود: به عنوان یک شهروند می‌توان تغییر حوزه تنظیم بازار را با مقایسه دوره قبل و اکنون به خوبی احساس کرد، نمونه دیگر آن انباشته شدن پرونده‌های روستایی حدود چهار ماه در فرمانداری است و از این مصادیق مطالبات مردم بسیار زیاد است

دمیدن مطالبات خارق‌العاده جریان مخالف

وی ادامه داد: کمبود منابع و دمیدن مطالبات خارق‌العاده از سمت جریان ضد انقلاب بسیار رایج شده به صورتی که این درخواست‌ها را بر جامعه تحمیل و نشان می‌دهند که نیاز به روشنگری و آگاه سازی جامعه نسبت به غیر علمی و اصولی بودن آ ن کرد و انتظارات مردم معقول و قابل پیگیری باشد.

احمدی معتقد است که برای شروع کار و برنامه‌ریزی باید مطالبات به جا مانده رهبر معظم انقلاب را فهرست و اجرایی کرد.

وی خاطر نشان کرد: تجربه ثابت کرده زمانی که یک حرکت انقلابی آغاز می‌شود دو اتفاق را به همراه دارد، اول اینکه اختلاف بین آن جریان زیاد می‌شود و حتی از جبهه خودی به آن دامن زده می‌شود، دوم تلاش می‌کنند که دشمنان تلاش می‌کنند حاشیه‌سازی و اختلاف افکنی کنند.

وی در خصوص شاخص انتخاب مدیران استانی گفت: داشتن ارتباطات مردمی، اخلاص، فعالیت جهادی و سایر ویژگی‌های حاج قاسم را باید مدیران داشته باشند، البته جابجایی و انتصاب مدیران محدودیت‌ها و موانعی دارد و خودم هنوز اجازه تعیین معاون را نداشته‌ام.

احمدی برپایی قرارگاه محرومیت‌زدایی و حاشیه نشینی در استانداری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: این قرارگاه با تعامل سپاه راه‌اندازی شده و بر مهاجرت معکوس تاکید بیشتری می‌شود.

وی با ابراز امیدواری در ادامه مسیر و پیاده‌سازی برنامه‌ها، گفت: به رونق اقتصادی استان بسیار امیدواریم که حداقل ۳۰ هزار مسکن ملی در اصفهان عملیاتی می‌شود و علاوه بر آن ورود رئیس جمهور نقطه امید خوبی است تا برای پروژه‌های نیمه تمام اعتبارات خوبی دریافت و نارضایتی‌های اجتماعی جمع‌بندی شود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.