stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 435142
  • 30 فروردین 1401 - 12:52
0
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان:

طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیر مجاز در هرمزگان آغاز شد

طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیر مجاز در هرمزگان آغاز شد
هرمزگان/ قلمنا-معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اعلام کرد: عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو دراستان ملزم به ارایه شناسه کالا هستند.
قلم | qalamna.ir :

عبدالرضا پیروی منش در حاشیه طرح نظارتی اعلام کرد: طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه و کد رهگیری کالا در استان هرمزگان آغاز شده است و بر این اساس در اولویت اول فروش و نصب باطری و کمک فنر خودرو بدون این مشخصات تخلف محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخل و عرضه کالاهای با کیفیت بالا، مبارزه با واردات قاچاق کالا و عرضه محصولات با کیفیت پایین و تقلبی است.

پیروی منش افزود: در همین راستا سیاستی که دولت از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیش گرفته است اتخاذ راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق کالا و محصولات بی کیفیت است.

وی اعلام کرد: با عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو قاچاق و بی کیفیت برخورد جدی می شود چرا که استفاده از این لوازم می تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای خانواده ها باشد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتبط را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام نمایند.

انتهای پیام /

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.