stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 435592
  • 01 اردیبهشت 1401 - 18:21
7
فرماندار همدان:

میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهر همدان نیست

میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهر همدان نیست
همدان- قلمنا- فرماندار همدان با بیان اینکه میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهرهمدان نیست، گفت: شهرداری در رفع مشکلات میدان بار فعلی مصوبات را اجرایی کند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدعلی محمدی در نشست ویژه بررسی آخرین وضعیت میدان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه ساماندهی میدان میوه و تره بار همدان یک ضرورت است، عنوان کرد: میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهرهمدان نیست.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار میدان بار جدید نتوانست به تعهدات خود جامه عمل بپوشد، اظهار کرد: شهرداری در رفع مشکلات میدان بار فعلی مصوبات را اجرایی کند.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه ترافیک میدان بار ناشی از وضعیت آشفته فعالیت بارفروشان در محوطه میدان بار است، اظهار کرد: از محوطه میدان بار به عنوان محلی برای عرضه استفاده و اجاره داده می‌شود که باید این موضوع توسط اتحادیه مربوطه مدیریت و به آن رسیدگی شود.

محمدی با بیان اینکه احتمال بازنگری در جانمایی، سرمایه گذار و نحوه احداث میدان بار جدید همدان وجود دارد، گفت: استفاده از محوطه جنبی میدان بار بعنوان پارکینگ خودروهای سبک یک طرح موقت است و احداث فضای سبز همچنان در برنامه آتی به قوت خود باقی است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.