stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 435693
  • 02 اردیبهشت 1401 - 9:06
1
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ هفتادو یک سپاه روح الله استان مرکزی:

بی احترامی به قرآن، نشان دهنده عجز از عدم ترویج اسلام است

بی احترامی به قرآن، نشان دهنده عجز از عدم ترویج اسلام است
مرکزی_ قلمنا_ مسئول عقیدتی سیاسی تیپ هفتادو یک سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بی احترامی عده ای از کفار به قرآن، نشان از عجز آنها در عدم ترویج اسلام را دارد و این نشان می دهد که هیچ کاری مانع از ترویج دین اسلام نخواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، به همت هیئت دانشجویی محبان الحسین(ع) و‌ معاونت فرهنگی و دانشجویی؛ همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر مراسم بزرگداشت و سوگواری آن حضرت با حضور رییس ، اعضای هیات رییسه،برخی از استادان،دانشجویان و کارکنان در مسجد صاحب الزمان(عج ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حبیبی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ هفتادو یک سپاه روح الله استان مرکزی ضمن اشاره به رشادت های حضرت امیرالمومنین(ع) از زمان آغاز نبوت نبی مکرم اسلام (ص) تا بعد از رحلت ایشان در تبلیغ و ترویج اسلام ناب و جلوگیری از انحرافات، مقام ولایت را ادامه راه مقام نبوت برشمرد.

وی وجود کینه های کفار از اسلام را از ابتدا تا امروز نشان دهنده مسیر صحیح و حقیقی دین مبین اسلام دانست و حرکت غیر انسانی، غیر اخلاقی و غیر دینی گروهی از افراطیون در کشور سوئد در بی احترامی به قرآن مجید را نشان دهنده عجز و ناتوانی کفار از ترویج اسلام دانست.

لازم به ذکر است در ابتدای مراسم نیز بیانیه ای از سوی کانون بسیج اساتید و دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان در محکومیت هتک حرمت و اهانت به کلام الله مجید در کشور سوئد قرائت شد.

در این بیانیه دانشگاهیان ضمن اعلام انزجار از این رفتار،خواستار پیگیری حقوقی و اقدام های بین المللی در این زمینه شدند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.