stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 435934
  • 04 اردیبهشت 1401 - 10:53
0

از واژگونی خودرو ۲۰۶ تا فوت راکب موتورسیکلت در جنوب تهران

از واژگونی خودرو ۲۰۶ تا فوت راکب موتورسیکلت در جنوب تهران
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ «علی  اصغر شریفی» در این باره گفت: ساعت ۰۷:۱۵ امروز  این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی – هنگام، به سامانه ۱۱۰ اعلام می شود که بدلیل عدم توانایی راننده خودرو ۲۰۶ پس از برخورد شدید گاردریل های بزرگراه در محل واژگون می شود.

وی افزود: این خودرو  پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول کناری راه  در همان محل متوقف می شود.

سرهنگ شریفی ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه  راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر و  اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این خودرو را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت از رانندگان خواست به هنگام رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و همچنین از سرعت و سبقت در معابر خلوت خودداری کرده و حتما قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند.

فوت راکب موتورسیکلت مقابل ایستگاه جوانمرد قصاب

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب این وسیله در مقابل ایستگاه جوانمرد قصاب در جنوب تهران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به سامانه ۱۱۰ اعلام که بدلیل عدم توانایی راکب موتور سیکلت دچار واژگونی می شود و در این حادثه راکب موتور سیکلت فوت می کند.

سرهنگ شریفی از راکبان موتورسیکلت خواست  قبل از حرکت حتما کلاه ایمنی استاندارد را بر سر بگذارند و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

۱۳۵۲

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.