stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 437196
  • 16 اردیبهشت 1401 - 14:52
0

ترافیک سنگین در شهرهای شمالی کشور/جاده هراز یک طرفه شد

ترافیک سنگین در شهرهای شمالی کشور/جاده هراز یک طرفه شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار عین اله جهانی عصر جمعه در یک گفتگوی خبری اظهار کرد: از ساعت ۱۱ جاده چالوس با محدودیت ترافیکی مواجه شد و همچنین از ساعت ۱۴ نیز در مسیر هراز محدوده آب اسک تا رودهن را یک طرفه کردیم.

به گفته وی، در مسیر فیروزکوه محدودیتی وجود ندارد و این مسیر نیز در مسیر بازگشت زیر بار ترافیکی قرار دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر با تردد بی سابقه مردم در جاده ها مواجه بودیم گفت: هم اکنون دو سوم از بازگشت این سفرها انجام شده اما همچنان در شهرهای شمالی کشور با بار ترافیکی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در مسیر مشهد به چناران و همچنین در جاده قدیم جاجرود با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستیم اما در سایر مسیرهای کشور تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

سرهنگ جهانی با اشاره به بارش باران در استان های مازندران، گیلان و قزوین به رانندگان توصیه کرد در این شرایط رانندگی بسیار متفاوت است و باید با دقت کامل و سرعت مطمئنه در مسیرها رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مسیرهایی که با بارش باران و ترافیک مواجه است رانندگان هواس خود را کاملا جمع کرده و با رعایت فاصله طولی با خودرویی جلویی حرکت کنند که اگر تصادفی در این مسیرها انجام شود با انسداد مسیر مواجه می شویم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین به مردم توصیه کرد که در شرایط خسته و خواب آلودگی رانندگی نکنند به ویژه در فاصله ۳۰ کیلومتری ورود و خروج به شهرها حتما توجه به سرعت مطمئنه داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.