stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 437261
  • 17 اردیبهشت 1401 - 14:52
0

ترافیک تعطیلات عید فطر همچنان در جاده‌های مازندران ادامه دارد

ترافیک تعطیلات عید فطر همچنان در جاده‌های مازندران ادامه دارد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: تردد خودرو در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان در محدوده ولی‌آباد و همچنین مسیر شمال به جنوب جاده هراز در محدوده آب اسک سنگین گزارش شده است.

وی گفت که به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جاری از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران اظهار داشت : همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد.

وی اجرای محدودیت‌های ترافیکی را منوط به افزایش حجم تردد خودروها در محورها دانست و افزود: در صورت عادی بودن تردد خودرویی، با هماهنگی صورت گرفته، اجرای محدودیت‌ها نیز لغو خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب همچنین وضعیت تردد خودرو در جاده فیروزکوه و همچنین آزاد راه تهران – شمال را عادی و روان و شرایط جوی در محوره فیروزکوه را با بارش پراکنده وی همچنین باران و در جاده‌های چالوس، هراز و آزاده راه تهران و شمال را فاقد هرگونه مداخلات جوی اعلام کرد.

وی پیش‌‍بینی کرد که در ساعات آینده، حجم تردد خودرویی در جاده کندوان و هراز کاهش یابد.

همزمان با فراررسیدن ایام تعطیلات عید فطر و به منظور تسهیل در تردد خودروها، طرح محدودیت ترافیکی از روز یکشنبه هفته گذشته تا امروز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در جادههای ار تباطی مازندران اعمال شده است.

پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز برای روان نگه داشتن ترافیک در جاده های استان طی تعطیلات عید فطر و ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان، ۱۱۰ گروه گشتی و ۲۰۰ مامور پلیس راهور را در مقاطعی از محورهای سه گانه استان که پیش بینی ترافیک سنگین شده است مستقر کرده است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.